Madejski ma zrywy i potrafi wybronić mecz, ale zdecydowanie gorzej i wolniej wyprowadza piłkę, a to ważny element u Luki. Myślę że dlatego stoi Ravas.
-
-
⚪️🔴 Henrich Ravas nowym zawodnikiem Cracovii!
Dobra, nie znam się, ale mam przeciwne odczucie - jak Madejski w zeszłym sezonie wszedł do bramki, to było dla mnie zaskoczenie - o! to da się normalnie szybko wyprowadzać piłkę, a nie czekać 15 sekund aż przeciwnik zdąży się ustawić?
O obsadzie bramki i tak możemy sobie tu tylko pogadać a decyduje o tym sztab... Ja sam kiedyś byłem bramkarzem w Krakusie Nowa Huta, inne czasy, obrońca mi podał i mogłem złapać piłkę, nie odpowiadałem za wyprowadzanie. I wtedy był stoper i stoper wysunięty. Z mojej perspektywy lepszym bramkarzem jest Madejski.
[quote]#post1685458 Madejski ma zrywy i potrafi wybronić mecz, ale zdecydowanie gorzej i wolniej wyprowadza piłkę, a to ważny element u Luki. Myślę że dlatego stoi Ravas.[/quote]
A to również zauważyłem. Że w pierwszych meczach fajnie rozgrywał krótko piłką z obrońcami. Problem zaczyna się jak trzeba opuścić pole pięciu metrów. Nie wierzę że nie macie palpitacji serca jak Ravas wychodzi do czegokolwiek z dala od bramki.
[quote]#post1685472 [quote]#post1685458 Madejski ma zrywy i potrafi wybronić mecz, ale zdecydowanie gorzej i wolniej wyprowadza piłkę, a to ważny element u Luki. Myślę że dlatego stoi Ravas.[/quote]
A to również zauważyłem. Że w pierwszych meczach fajnie rozgrywał krótko piłką z obrońcami. Problem zaczyna się jak trzeba opuścić pole pięciu metrów. Nie wierzę że nie macie palpitacji serca jak Ravas wychodzi do czegokolwiek z dala od bramki.[/quote]
Przecież on do niczego nie wychodzi, stoi jak słup na linii
Powtórzę to co napisałem gdzieś wcześniej: Mam serdeczną nadzieję że trener to widzi i będzie podejmował stosowne decyzje !