Ja !!! Tylko SYMPATYK Cracovii, byłem z żoną na meczu z Sosnowcem (A2 RZ 15 M 58 i 59)
Chciałem napisać długiego posta, ale napiszę tak spod "serducha".
Moje przemyślenia, wzruszenia ... Ch..j wie co to jest:
1. HYMN. Nie jestem muzykalny, ale hymn w wykonaniu Maleńczuka, równe śpiewanie i to takie "urwanie" ... i dokończenie przez kibiców - moje uczucie:
"Jakbym był kobieta, to bym płakał".
2. PRZERWA. Oddzwonił Kruszyna - za mało czasu, aby mu podziękować za Karty, o których pisałem we wsześniejszym poście :(
3. KIBICE STOJĄCY W PRZEŚCIU - zasłaniali widok. "Przepraszam nie widzę" - Uśmiech, usunięcie - w skrócie "no problem" :)
4. DOLICZONY CZAS GRY - moja taktyka : zapalę. I taktyka wzięła w łeb - przyłączyłem się do śpiewu.
DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM.
-
-
(GLOS) Karnety , bilety , karty kibica, punkty referencyjne, zdjęcia , jak załatwić wszystko , jak kupować przez net ...
[quote="Fabian_wolf" pid='1367905' dateline='1552207683']
A ja wam opowiem sytuacje z mojego życia. Ze 4-5 lat temu.
Zabrałem na stadion znajomych (kobiety i mężczyźni) przyjechaliśmy na 2 auta. Mieliśmy kupione wcześniej bilety wszyscy obok siebie. Jak zjawiliśmy się na stadionie to nasze miejsca były zajęte. Na moją prośbę o zwolnienie dowiedzieliśmy się, że im też zajęli miejsca i nam nie ustąpią. Skończyło się na tym, że część stała w przejściu a ktoś tam się gdzieś usadził. Niby było OK ale te osoby już nigdy się nie dały wyciągnąć na stadion Cracovii.
[/quote]
Na Jagiellonii byłem ze znajomymi w 9 osób na bardzo nabitym sektorze B. Weszliśmy na stadion 15 minut przed meczem i nie było żadnego problemu z miejscami obok siebie. Z Sosnowcem podobnie, byliśmy w 7 osób, przyjechaliśmy kilkanaście minut wcześniej i również zajęliśmy miejsca obok siebie. W obu przypadkach na pełnym sektorze B2.