Szanowny Panie Michale,
Mam nadzieję,że czyta Pan forum od czasu do czasu.
Dlatego apeluję - Niech Pan zacznie realizować swoją wizję drużyny a nie profesora !!!!! To po pierwsze!
Po drugie, jestem amatorem, ale wiem, że prawy obrońca nigdy nie będzie dobrze grał na lewej obronie a napastnik jako skrzydłowy. A za taki błąd jaki popełnił Sandomierski przy bramce na 1:2 to niestety nie ma prawa dalej grać w ekstraklasie. Z całym szacunkiem, ale taki błąd nawet juniorowi nie przystoi... To samo się tyczy pozycji środkowego pomocnika - jak można przesunąć Deje w trakcie meczu na pozycje stopera ...? Rozumiem, że nie ma wystarczającej kadry, ale takie eksperymenty kończą się tak jak dzisiaj... I nie wierzę, że Pan też o tym nie wie...
I na koniec - skoro drużyna rezerw została rozwiązana, to niech Pan wybierze 5-6 młodych i pracuje nad ich motoryką i wytrzymałością, a wtedy może uratują nam wychowankowie utrzymanie a Panu reputację...
-
-
Michał Probierz - treningi, doglądanie bazy treningowej, budowa struktur, itp.
Pomału wkurw. mija. Probierz niech teraz powalczy o swoje nazwisko. KOLEJNA wymiana trenera nic nie da. Wywalić tak ale pięterko czyli nieudaczników zarządzających naszym klubem!
[quote='gronix' pid='1281393' dateline='1506370330']
[quote]