Piszą u nim na Transfermakt focusie .Szału nie ma bramek tyle jak na lekarstwo a to napastnik .Oby to był rzucony plew .
morata ja czekam oprócz milionow na transfery na kolejne motto prezesa . Od prezesa Filipiaka się nauczyłem tyle ważnych zwrotów .To ostatnie motto prezesa to hit ,,nie będzie ogon wywijał psem ''.")
Brawo prezesie czekamy na kolejne złotouste hity :)
-
-
TRANSFERY CRACOVII (komentarze, listy życzeń, twittery itd...)
[quote='focus' pid='1440864' dateline='1595781620']
Guy Melamed. Co powiecie o tym? :)
[/quote]
A to ten ?:
[url=https://www.transfermarkt.pl/guy-melamed/profil/spieler/142532]https://www.transfermarkt.pl/guy-melamed/profil/spieler/142532[/url]
Hmmm odpowiem:
1. Widziałem wszystkie jego mecze - przekot.
2. Zje tą ligę.
3. Dużo się zarobi.
:D
ŻARTOWAŁEM.
PS. Czy nie mówi się jego imię tak ... jakoś z hiszpańska ... jakby "penis" :huh:
- Edytowany
Nie znam się na lidze izraelskiej, ale jego klub chyba nie jest w topie, ponadto chyba podstawowym napastnikiem był ten co idzie do gts'u. Z drugiej strony dobry bilans w grupie spadkowej. w każdym razie nie zachwyca, samo to, że "ten lepszy na papierze" idzie do gts'u trochę mówi.
Edit: Na youtubie wygląda ciekawie, ale na youtubie, to moja babcia by mogła dobrze wyglądać.
Wolałbym zachować obecny stan posiadania w napadzie i wzmocnić pozycje stopera zawodnikiem pokroju Jablonskyego. To priorytet wśród priorytetów.
Pestka dobrze, żeby został jeszcze rok i odszedł jako najlepszy LO w lidze. Skoro za Karbownika już liczą miliony, to i My możemy za Pestiniego.
Gol to chyba już bye bye, ale nie jestem z tych co powiedzą, że się pali na DP.
Pik i Rakoczy chyba wkońcu muszą ubrać większe buty. Lusiusz musi się ogarnąć, jak to poczynił Wdówka, może też jakąś książkę mu każe Pan Michał przeczytać...
Mamy niezła ekipę, naprawdę ciężko mi się doszukać szczególnie słabych ogniw, poza krótka ławką. Natomiast stoper to mus.
Nie ma takiego tematu ale jestem ciekaw co o nim sądzicie.