Nie znam się na piłce...ale czytając to forum nauczyłem się że nie jest potrzebna takowa wiedza aby zaistnieć w tym temacie
WIEM że,wcześniej czy póżniej taki temat tu sie pojawi....to już forumowa tradycja...jestem więc w jednej osobie prekursorem i jasnowidzem!!!
Zaznaczam że nie kierują mną pobódki osobiste....po prostu zakładam temat jak wielu moich poprzedników...wyprzedzając tylko ''epokę''
Dziękuję i proszę o odnowienie go w odpowiedniej chwili...to mój pierwszy temat w piłce !!!! huraaaaaaaaaaaaa!!!!!!a raczej
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
szkoda że nie byliście z Nami w Amsterdamie jak 50.000.....robiło za ''małpy''.....
-
-
KAFARSKI- Panu już dziękujemy!!!
Szkoda że nas nie zabrałeś do tego Amsterdamu !!! A Kafarskiemu teraz życzę żeby ten temat nie miał pokrycia chociaż w tej rundzie!!!
Ja mu życzę, wykonania zadania, a za tą świnkę może wnr
Nic straconego...jesteśmy tam zAWsze mile widziani....pojedziemy zapewne ponownie.......na zajęcia praktyczne z uuuuuuuuuuuaaaaaaaaaa!!
http://s-trojmiasto.pl/zdj/c/9/23/800x0/230894-Feralne-zdjecie-najpierw-pojawilo-sie-w-portalu-kibicow-Lechii-lechia-net-Afera.jpg
JEBAC PEDALA, ARKA END PASY PO WSZYSTKIE CZASY
Nikt sie nie pytal, ale przyznam ze to uuuuuuuuaaaaaa! pasuje do slow.
nasza wersja zukowskiego , nigdy nie zaakceptujemy w ARECZCE
?
wojtek
13:02:19
http://www.youtube.com/watch?v=GNqVxWmhEzE
UUUUUUUUUUU !!!!
AAAAAAAAAAA!!!!!!
UUUUUUUUUUU!!!!!!!!
AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
:D
Zaraz puszczę pawia.
Niech spuści lechie i łks i niech sam spada :)
Pomęczymy się z nim do maja, spadniemy i się go pogoni z klubu.
nie bedzie takiej potrzeby . bo utrzyma nas w lidze a spusci łks z lechia.
Obyśmy się utrzymali bo nie wyobrażam sobie żeby ten trener miał budować nową drużynę na awans.