[img]https://cracovia.krakow.pl/uploads/media/2024-08/1000019535-jpg-94602970.jpg[/img]
-
-
Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024
Wariaci, którzy na to pozwalają z Marsa nie spadają, a wariatów krytykować nie można. Musisz się z tym pogodzić.
Kruszyna a w ogóle w tym wątku ponoć tylko o sporcie, a nie co kto ma w majtkach.
Brawo Iga za mobilizację.
Julia Szeremeta, tańcząca z babami, czy to może się wydarzyć? Nie znam się na boksie, ale jej walkę w 1/4 musicie zobaczyć. Co ta 20 latka wyprawia na ringu...
Pierwsze pytanie jak niedawno wróciłem do domu to czy Szeremeta już walczyła ?😀
-…kto???
Ja, ze względów estetycznych, i tak nie oglądam mordobicia (a napiszę seksistowsko, póki można) bab. Cholernie kłóci mi się to z wizerunkiem kobiety...
Boks to nie żadne "mordobicie", tylko zajebista ogólnorozwojówka. Nie ogarniam, czemu kobiety miałyby (jeśli chcą) nie mieć dostępu do tego sportu. Dlatego, że komuś tam się kłóci to z jego wizjami i innymi iluminacjami w głowie? No nie, to nie przejdzie ;)
A w którym miejscu napisałem, że nie mają mieć dostępu do uprawiania boksu, bo kłóci się to z MOIM wizerunkiem kobiety?
Aaa, czyli po prostu tylko chciałeś wyrazić, że Cię to nie interesuje. No ok, tylko kogo to obchodzi? :)
Ja mógłbym napisać, że mnie nudzi łucznictwo, bo strzelający z łuku faceci przypominają mu zły sen, ktoś inny, że irytuje go kolarstwo, bo mieli wypadek na rowerze itp itd.. Tylko to nic nie wnoszący do wątku spam :)
1. Tak, wyraziłem swoje zdanie, bo to jest forum, które z zasady służy wymianie zdań, poglądów, opinii etc. Ty też pisząc tu, wyrażasz tylko SWÓJ punkt widzenia.
2. Jak widzę, kogoś to jednak obchodzi, bo już dwa razy odpowiedział na mój wpis. 🙂
3. Oczywiście, że możesz napisać, że Cię nudzi łucznictwo, bo od tego jest forum. Ja i inni mogą się z tym zgodzić lub nie, i mogą o tym Ci napisać lub nie.
4. Chyba nie wiesz, co to jest spam...
5. Jeśli nie chcesz czytać, tego co piszę, zawsze możesz mnie ignorować, prosta sprawa.