Ciężko będzie teraz załatwić dobrego rywala .
-
-
12.07.2015r. KS CRACOVIA - VFL Wolfsburg
To może z LKS Wilki Wilcza:
http://www.90minut.pl/skarb.php?id_klub=5016
Będzie taniej.
Dziwne to wszystko, zamieszanie z godzina meczu, transmisja do 150 państw
- Póki co to żadnego SMS czy telefonu nie dostałem ani brat że nie ma meczu.
Na oficjalnej też ani słowa .Może więc nie wszystko stracone ?
kscpeter Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> KruszynaKSC Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > kscpeter Napisał(a):
> >
>
> > -----
> > > Ciekawe z kim zagramy sparing zamiast z
> > > Wolfsburgiem?
> >
> > Dlamnie moga nawet grac z Nadwislanem...
>
> Ja mam nadzieję że to będzie jakaś drużyna na
> poziomie i ten mecz razem z prezentacją
> zawodników obejrzymy na stadionie :)
Polonię zaprosić jak rok temu.
Ci którzy kupowali bilety na ebilet dostali maila, że mecz jest odwołany.
Nie znam się prawie w ogóle na piłce europejskiej, poczytałem z uwagą ten wątek i jestem w szoku, że za mecz z jakimś Wolfsburgiem trzeba płacić. Rozumiem Barcelona, Real, Bayern, Manchester, nawet Borussia, ale że jakiś tam Wolfsburg? Idzie ktoś ulicą Krakowa i widzi plakat, Wolfsburg, kiwnięcie ramionami i bez reakcji, bo nie wiadomo nawet powszechnie w której lidze ten zespół gra.
Kupiłem bilety w kasie pod stadionem, wysłałem zapytanie do booklik.com. Odpowiedź: "Szanowny Panie, niestety mecz Cracovii został odwołany. Proszę czekać na informację dotyczącą procedury zwrotu pieniędzy za bilety. (...)"
szpetota Napisał(a):
Idzie ktoś ulicą Krakowa i widzi
> plakat, Wolfsburg, kiwnięcie ramionami i bez
> reakcji, bo nie wiadomo nawet powszechnie w
> której lidze ten zespół gra.
Vice mistrz Niemiec ? 8-)
dobrze, że szpetota napisałeś, że nie znasz się na europejskiej piłce, to tylko może tłumaczyć co napisałeś
to sa jaja z tym meczem....
piotrek67 Napisał(a):
> [b]mega kompromitacja dla miasta[/b] i klubu!!!