Nie wiem nie znam się na tyle na piłce żeby być autorytetem, ale wydaje mi się, ze powinniśmy grać jednym defensywnym pomocnikiem. takie ustawienie 4-1-4-1. Dopóki graliśmy wysoko z Legią wyglądało to ok.
-
-
Legia Warszawa - Cracovia 10 grudnia, 18:00
3lvis Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> P.S. Ci, którzy narzekają na Siejewicza niech
> przyjebią czymś twardym w głowę. Jedno z
> lepiej prowadzonych spotkań jakie widziałem.
> Fakt, brakło żółtej kartki dla Astiza ale to
> szczegół. Sędzia miał mnóstwo okazji by
> pomóc legii a nie dał się nabrać ani razu. A
> już cofnięcie wcześniejszej decyzji i
> przyznanie się do błędu w momencie gdy
> wyciągał już czerwień dla Kaczmarka, brawa.
Nie do końca. Pamiętaj, że są powtórki, wideo, i taki błąd jak czerwona dla Kaczmarka której nie było bardzo mocno by jednak wpłynęło na opinie. Co się działo po tak ewidentnym błędzie Wisła-Jagiellonia? Na to sędzia sobie nie może pozwolić...
Natomiast dla Astiza brakło nie jedne, a DWÓCH żółtych kartei,. Jedna koło 15 minuty, gdy saidi został - wychodząc zza połowy z groźną komtrą - zatryzmany za koszulkę,. Faul taktyczny za który kartka jest bezdyskusyjna, No i obrońca z kartką inaczej gra... I drugi taki faul na Saidim, pod koniec. Dwe żółte - i Astiz, pa, pa! Nie mówiąc już o tym, że Astioz faulował więcej...
No i, jak mi zwrócono słusznie uwagę, Kuciak po akcji Saidiego dziobnął go w nogę poza polem karnym, za co wg przepisów jest czerwona.
A ten wolny pod koniec, gdy legionista dostał w buzię i wrzeszczał? Za taką samą zagrywkę na Saidim na polu karnym
nic nie było...
Ale oprócz tych kilku błędów uważam że sędziował dobrze. Czyli określiłbym to tak "chyba sprzyjał Legii, ale nie dążył do ustawienia meczu za wszelką cenę".