Witam!
Jestem studentką III roku socjologii. Piszę pracę licencjacką, której temat brzmi:
"Tożsamość grupy społecznej na przykładzie kibiców piłki nożnej w Polsce."
Proszę o wypełnienie ankiety, która jest anonimowa, a jej wyniki będą wykorzystane wyłącznie do celów naukowych.
Z góry dzięki za wypełnienie.
Ankieta znajduje się na stronie:
http://ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/12104/tozsamosc-grupy-spolecznej-na-przykladzie-kibicow-pilki-noznej-w.html
-
-
Ankieta - prośba o wypełnienie - praca licencjacka
chcemy zobaczyć wyniki ankiety :)
Ja miałem koleżankę, która robiła pracę z antropologii i dokonywała pomiarów różnych części ludzi. Zadałem jej pewne niedyskretne pytanie, ale odpowiedziała, że tego aqrat nie mierzyła.
Geos, to dobrze. Bo mogla Cie pozbawic sluchu, gmerajac w uchu i poszukujac mloteczka albo kowadelka...;-)
Skupmy się raczej na tym temacie
[url]http://ankietka.pl/ankieta/pokaz/id/12125/jakosc-zycia-kobiet-z-zespolem-policystycznych-jajnikow.html[/url]
:):):)
4 dni później
1. Co skłoniło Cię do wyboru drużyny, której kibicujesz?*
Wartości związane z klubem i jego historia
Fort Art, a sprecyzuj co masz na myśli pisząc o wartościach i historii? Czyżbyś miał na myśli nasze kontrmanifestacje przeciwko sodomitom albo "młyn pomarańczowy i pełen nienawiści" istniejący w latach 90.??:) Jeśli tak , to widzę, że postanowiłeś się nawrócić:D
Pierwsze wejście "z bramą"... Kto, gdzie, kiedy i dlaczego?
Odpowiedz, rozwiń i uzasadnij dlaczego właśnie Cracovia?
[b]Otwartość[/b] - że w Cracovii jest miejsce dla każdego, niezależnie czy i w jakiego Boga wierzy, jakiej jest narodowości, pochodzenia, wykształcenia, że liczy się tylko jak piłkę kopie, że mieszczę sie ja i RS :)
[b]Gra fair[/b] - zawsze uczciwie, bez niskich chwytów, możemy dostać w d..ę, ale nie zejdziemy na psy
[b]Duma z przeszłości[/b] - Nie ma żadnego innego takiego klubu tak dumnego z własnej historii i osiągnięć, tak zakochanego we własnej historii