To znaczy Romper twierdzisz,że stroje uczestników manifestacji , pozdrowienia i flaga (czerwona - białe kółko -czarny krzyż) nie kojarzą sie ogromnej większości Polskiego społeczeństwa zupełnie jednoznacznie? No kurczaki za idiotów nas masz? Nie ma znaczenia jak wspomniane symbole były odbierane w 1935 roku (o ile były wtedy takie w ONR - nie znam się).. Od 1935 roku jednak "parę przykrych" rzeczy się wydarzyło. Generalnie ubierając się w takie stroje , nosząc takie flagi czy prezentując "starorzymskie" pozdrowienie tylko maksymalnie zrażacie sobie ludzi. Mnie ten widok takich symboli trzepie zupełnie tak samo jak główka multi-mordercy Ulianowa/Lenina w klapie jednego z forumowiczów.
No ale oczywiście możesz powiedziec ,że jestem wychowany na 4-ch pancernych i Hansie Klosie;););)
-
-
Zapraszamy na manifestacje 14 IV
Mnie ten widok takich symboli trzepie zupełnie tak samo jak główka multi-mordercy Ulianowa/Lenina w klapie jednego z forumowiczów.
_________
Kto taki madry?
spuśćmy na to zasłonę miłosierdzia
no kto?
niewiele na forum jest osob ktore moznaby bylo podejrzewac o to
GW pisze, że Wolny Kaukaz był po stronie lewackiej a nie faszystowskiej, czy to prawda, Iczkeria wiesz coś na ten temat
Geopijatyku , w tej sytuacji zachodzi pewien paradoks bo po stronie Czeczeńców w latach 90-tych walczyło kilku faszoli z OUN :)
Khalid poniosło mnie trochę po tym jak przeczytałem , że jakiś ''Klima''nazywa nas bandytami , odnośnie mundurków doskonale rozumiem o co Ci chodzi : ).
AA- ''Nawet skini prawicowcy drą z ONR koty ''
To niechlubna specyfika tego dość małego środowiska , MW nie lubi się z NOP-em , NOP z MW itd .
Nigdy nie byłem entuzjastą ONR, ale niektórzy zapomnieli że mamy demokrację. Rzucanie na oślep słowem bandyta jest charakterystyczne dla ludzi pokroju znanego "antyfaszysty roku". Klima cierpi na skrzywienie ideologiczne. Beznadziejny przypadek. Dlatego nie kupuję Wyborczej.