[quote]#post1638247
(...) jest po prostu za stary na te rozgrywki(Z ciekawości sprawdziłem z 10 kilku innych po prostu wiem że są młodsi od biedrzyckiego i znalazłem z rocznika 2003, Smolarczyk i Gogół chyba tak jest w przepisach że może zagrać lub być w składzie trzech starszych) (...)
[/quote]
Na nasz ostatni marcowy mecz (ta sama edycja rozgrywek, więc zakładam te same zasady) powołanych było ośmiu chłopaków z 2003, a nawet jeden z rocznika 2002 (Kacper Karasek). Na ten mecz faktycznie, kadra jest w dużym stopniu odmłodzona.
Regulaminu rozgrywek nie znalazłem, bo niestety turniej nie jest organizowany przez UEFA.
-
-
Pasiasty reprezentant c.d.
Z tego co ja widzę to chyba nowa edycja tej zabawy się zaczyna. Nie znam się. Dopiero teraz siędowiedziałem o takich rozgrywkach. Pewnie i skład nowy i zasady minimum o rok zmienione.
https://www.flashscore.pl/pilka-nozna/europa/elite-league-u20/wyniki/
[quote]#post1638278 [quote]#post1638247
(...) jest po prostu za stary na te rozgrywki(Z ciekawości sprawdziłem z 10 kilku innych po prostu wiem że są młodsi od biedrzyckiego i znalazłem z rocznika 2003, Smolarczyk i Gogół chyba tak jest w przepisach że może zagrać lub być w składzie trzech starszych) (...)
[/quote]
Na nasz ostatni marcowy mecz (ta sama edycja rozgrywek, więc zakładam te same zasady) powołanych było ośmiu chłopaków z 2003, a nawet jeden z rocznika 2002 (Kacper Karasek). Na ten mecz faktycznie, kadra jest w dużym stopniu odmłodzona.
Regulaminu rozgrywek nie znalazłem, bo niestety turniej nie jest organizowany przez UEFA.[/quote]
Właśnie marcowy czyli z poprzedniego sezonu
Problemem były:
- terminarze na części portali mieszające sezony ze sobą (podając mecze wcześniejsze i jeszcze nie rozegrane jako tą samą edycję)
- końcowa tabela w której część zespołów ma po 6 a część po 7 rozegranych meczów, co sugerowało mi, że rozgrywki jeszcze będą trwać. Tymczasem powodem było wycofanie się Norwegii po trzech meczach.