https://x.com/SmiLie13253/status/2011522998327791880
-
-
FREKWENCJA.... co zrobić żeby było lepiej???
No i tego właśnie hokejowi Krakowskiemu potrzeba REKLAMY i to rzucającej się w oczy i zapadającej w pamięć. Żeby tak jeszcze okleić jakąś tramwajkę i przegubowca, to byłaby mobilna reklama Cracovii w całym Grodzie Kraka. I niejeden mieszkaniec miasta i okolic dowiedział by się, że w Krakowie mamy klub hokejowy.☺
[quote]#post1705588 To ja trochę z innej beczki - jestem hokejowym laikiem, ale wraz z kolegą i naszymi synami chcemy zwiększyć frekwencję :) na który sektor się pakować, jeżeli szukamy atmosfery bardziej w stylu stadionowego rodzinnego niż "D" lub "B"?[/quote]
Prawda jest taka, że dopóki hala nie zacznie się zapełniać, siadamy tam, gdzie chcemy, z wyjątkiem miejsc bliżej środka, bo tak stali bywalcy mają wykupione karnety :).
Podczas pierwszych wizyt warto jest spróbować oglądać mecz z różnej perspektywy, bo jak sami zauważycie, sporo osób zmienia miejsca miedzy tercjami. Na przykład spore grono ludzi siada za bramką drużyny przeciwnej. Hokej to dynamiczna gra i każdy musi znaleźć swój sposób na oglądanie meczu.
7 dni później
Ja w imieniu swoim i zapewne też wszystkich kibiców Pasów dziękuję bardzo, że Adam Grzanka wrócił do nas żeby uświetnić mecze naszych zawodników. Każde ręce na pokładzie mile widziane, a przede wszystkim takie jak Adama. 💪 👍
Pytanie czy to jednorazowy strzał na WOŚP, czy powrót na stałe?
Zanim zaczęła się jakaś padaka ogólnie na Cracovii, to normalnym było, że w okresie przerwy rozgrywek skórokopów, przychodzili na hokej kibice z piłki. Później był ogólny spadek frekwencji, a teraz ze względu poprawy, odczuwa to też hokej. Ja w okresie w/w przerwy spotkałem kilka twarzy "z piłki", których dawno już nie było. I nie były to ani spotkania TBT, ani WOŚP. Poza tym ogólny wzrost, od zeszłego sezonu zanotował sam hokej.
9 dni później
Ponad 330 widzów, więcej średnio na mecz brawo !!!