Jeszcze gorsze niż w Łodzi.
-
-
Pozostałe mecze 22 kolejki ekstraklasy 2025/2026
Mati bramkę strzelił, gratulacje
Areczko, nie spierdol tego dzisiaj.
[quote]#post1712387 Ja dalej mam nadzieję że Legia spadnie, i owszem nie znam się na piłce, to jakiś kulwa obowiązek jest czy co?[/quote]
Warunek jest jeden ,do składu muszą wrócić Kapustka i Tobiasz ..
Straszne kartofliska na większości stadionów, trudno się dziwić, że potem taką kopaninę trzeba oglądać .
brawo Arka
Arka z 3pkt i utrzymuje czerwone światło u cweli. Super.
- Edytowany
[quote]#post1712446 Arka z 3pkt i utrzymuje czerwone światło u cweli. Super.[/quote]
Nie tylko dla tej warszawskiej kurtyzany, ale i dla wstydzewa.
Cwele teraz wyjazd do Jagi, potem my tam gramy. Może dalej być pięknie
Warchoły!!!
Wyścigu żółwi cd. Jaga w sumie zagrała "pod nas", w zasadzie byłby zachowany status quo po tej kolejce, jakby nie Raków. No i jeszcze Lech ma mecz przed sobą
Korona wygrywa z Lechem i mamy 8 Drużyn w walce o MP26
Super cenne zwycięstwo Arki,w piątek derby Trójmiasta wygrana z lechią u siebie obowiązkowe w walce o utrzymanie.
I powoli wszystko wraca do normy, Jagiellonia, Lech i Raków już na podium a reszta się będzie bić o niższe lokaty
[quote]#post1712504 I powoli wszystko wraca do normy, Jagiellonia, Lech i Raków już na podium a reszta się będzie bić o niższe lokaty[/quote]
Za tydzień Raków jedzie do Poznania, więc po kolejce znów się pewnie zmieni obsada podium
[quote]#post1712504 I powoli wszystko wraca do normy, Jagiellonia, Lech i Raków już na podium a reszta się będzie bić o niższe lokaty[/quote]
Tabela jest tak płaska, że nawet Motor będący na 13 miejscu w tabeli gra w tym sezonie o puchary i utrzymanie zarazem... 😎 😅 jeśli do końca sezonu tak to będzie wyglądać to w tym "wyścigu" będzie mógł zadecydować nawet 1 ostatni mecz w sezonie.
- Edytowany
Polska Eklapa. Betony w 28 minucie 0:2 z Lubinem.
Przy takim wyniku mu na 7, a Lubin... wiceliderem
- Edytowany