Jedyna możliwość dublowania miejsc jest taka jak ktoś tu kiedyś pisał. Dziewczyna nie wiedziała że trzeba wcisnąć "zapisz" i tym samym kupiony karnet nie został zapisany w systemie, więc to miejsce dalej widniało jako wolne i można było na nie kupować karnety, a pózniej bilety. Możliwe że jak kupowałem bilet to nie zapisano mnie w systemie i tym samym miałem pustą kartę na mecz dlatego pojawiał się napis: "bilet nieznany". Taka sytuacja zdarzyła się mi i mojemu tacie a bilet kupowałem w tym samym czasie, u tej samej osoby. Tylko na meczu nie pojawił się nikt kto twierdziłby że zająłem jego miejsce.
-
-
(GLOS) Karnety , bilety , karty kibica, punkty referencyjne, zdjęcia , jak załatwić wszystko , jak kupować przez net ...
Matthias89 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Ja właśnie miałem coś w tym stylu, chyba bilet
> nieznany czy jakoś tak (możliwe że brak
> biletu;) nie pamiętam już;) ) W każdym razie
> nie wiem czy to wyskakiwało dlatego że były
> podwojone miejsca czy z jakiegoś innego powodu.
> Tak czy siak problem leżał w karcie kibica więc
> napisałem na ten podany adres i czekam na
> odpowiedz. Mi powiedzieli w sobotę, karta przed
> następnym meczem do wymiany, ale jakoś w to
> średnio wierzę by wina leżała w karcie. Po
> pierwsze niektóre osoby mają ten sam problem co
> ja mówiły że w tygodniu były na zwiedzaniu
> stadionu i karta działała elegancko, po drugie
> to nie dotyczyło tylko kart kibica ale także
> ludzi z biletami z kodem kreskowym... Tak więc
> problem raczej leżał po stronie systemu. Może
> faktycznie były podwojone miejsca, choć na moje
> miejsce nikogo nie było kto miałby bilet lub
> karnet.
Ja miałem tak samo. Też miałem czerwone światło, a na moje miejsce na stadionie nikt nie przyszedł więc nie wiem czy była to wina podwójnie sprzedanego miejsca czy może systemu. Trzeba czekać co nam odpiszą!
A skoro system wydrukował potwierdzenie miejsca to jak mógł go nie zapisać?
Po meczu z Arką na sektorze D została znaleziona karta kibica o nr pesel: [b]93122509856[/b]. Będzie do odbioru jutro w Red Boxie na Kałuży.
pawlus17 Napisał(a):
> A skoro system wydrukował potwierdzenie miejsca
> to jak mógł go nie zapisać?
System nie drukował żadnych potwierdzeń.
Wiadomo już kiedy będzie można nabywać bileciki przez Neta??
bielizna Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> pawlus17 Napisał(a):
>
> > A skoro system wydrukował potwierdzenie
> miejsca
> > to jak mógł go nie zapisać?
>
> System nie drukował żadnych potwierdzeń.
To to potwierdzenie co dostałem do karnetu to skąd było drukowane?
pawlus17 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> To to potwierdzenie co dostałem do karnetu to
> skąd było drukowane?
Z drukarki:D A tak poważnie to nie jest żadne potwierdzenie tylko kawałek papieru, który Ci dali żebyś wiedział gdzie masz pupcię posadzić. Inaczej mówiąc, możesz mieć karnet czy bilet mieć zabukowany na miejsce XXX, a to "potwierdzenie" wydrukowane na miejsce YYY lub (jak przykładowo ja) nie mieć go wcale.
Skądinąd może być tak:
Przychodzi sobie spokojny kibic na swój sektor i na swoje miejsce, a tu... ktoś siedzi, duży, widać że silny.
"Sorówka, to moje miejsce"
"Taaaak? To udowodnij!"
"To niech Pan udowodni, że to Pana"
Po wymianie ciosów i bluzgów dochodzą, że nikt nie ma żadnej kartki, bo kazano im przychodzić z samymi kartami kibica.
Pytanie do Sz. Publiczności: I co, wołalibyście stewarda, by spór rozstrzygnął?
Witam!
Jesteśmy w trakcie sprawdzania i naprawiania błędów związanych z
karnetami. Jesteśmy do Państwa dyspozycji [b]od piątku od godz. 14 w
punktach obsługi klienta na ul. Kałuży[/b]
Pozdrawiamy
Dział Marketingu
MKS Cracovia SSA
Jesli miałeś problem z karta kibica:
http://beta.cracovia.pl/pilka-nozna/news/wiadomosci/miales_problem_z_karta_kibica_napisz_do_nas
Kajak Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Jesli miałeś problem z karta kibica:
> http://beta.cracovia.pl/pilka-nozna/news/wiadomosc
> i/miales_problem_z_karta_kibica_napisz_do_nas
Trochę po czasie :D
post Zboro to treść odpowiedzi na maila wysyłanego do klubu.
Wiadomo jak w sobotę są otwarte punkty obsługi klienta na Kałuży?
Spodziewałem się że dostanę jakiegoś konkretnego e-maila, ale trudno :) Ogólnie to zastanawia mnie czemu jest napisane "błędów związanych z karnetami". Ja nie mam problemu z karnetem, bo karnetu nie mam, mam problem z kartą kibica i wejściem na stadion i w sumie dalej nie wiem co i jak. No cóż, z tego wynika że trzeba się pojawić na Kałuży wyjaśnić sprawę, podbijam pytanie jak w sobotę jest otwarty POK?
Skoro padła prośba o przedstawienie indywidualnej sprawy mailem, to i odpowiedź indywidualna powinna mailem nadejść.
co do tego wspomnianego już tutaj kilka razy nieszczęsnego "zapisz" to to nie ma nic wspólnego ze zdublowanymi karnetami, wina jest po stronie systemu (crmu) i nieodpowiedniego połączenia go z programem od ticketingu.
informatycy dali dupy po całości,
naprawiają te błędy na bieżąco, ale pewnie do końca sezonu będzie jeszcze mnóstwo byków
Jak ktoś jutro wybiera się na Kałuży w sprawie karty kibica to niech napisze pózniej co i jak. Ja dopiero planuję iść załatwić sprawę w sobotę. Wydaje mi się ze klub nie spodziewał się aż tak dużej liczby osób mających problemy z kartą i to dlatego wszyscy dostali taki sam e-mail. Może myśleli że chodzi o niewielką grupę kibiców i będą w stanie każdemu odpowiedzieć e-mailem z osobna bo była mowa że "Po wszystkim skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci raport naszej pracy." tak więc liczyłem że dostaną wiadomość z konkretami. W sumie to stanęło na tym co bym sam zrobił czyli że trzeba udać się na Kałuży w celu wyjaśnienia sprawy... Tylko po co było to całe zamieszanie z e-mailami?
Wiadomo jak w sobotę otwarty POK?
Miałem problem z wejściem na mecz z Arką mimo wcześniejszego zakupu karnetu (wyświetlało "bilet nieznany").
Wczoraj wysłałem e-maila i otrzymałem w odpowiedzi taki sam e-mail jak wszystcy.
Będąc dzisiaj popołudniu w okolicy CRACOVII z ciekawości zaszedłem do otwartego POK.
Po moim wczorajszym e-mailu "raport" z moim problemem był już przeprowadzony i bardzo sympatycznej Pani
pozostało tylko uaktywnić moją kartę kibica karnetem na sektor i miejsce poprzednio przezemnie wybrane.
Potwierdzenie na oficjalnej - karnetowicze na mecz z TSV za darmo!!!
Mecz 09.10.2010 g.18.00.
a mecz z Ruchem przełożony na sobote! Godz 14.45.
ekstraklasa.org
Cześć, wygląda na to, że interesuje Cię ten temat!
Kiedy utworzysz konto, będziemy w stanie zapamiętać dokładnie to, co przeczytałeś, dzięki czemu możesz kontynuować dokładnie w miejscu, w którym skończyłeś. Otrzymasz również powiadomienia, gdy ktoś Ci odpowie. Możesz także użyć „Lubię to”, aby wyrazić swoje uznanie. Kliknij przycisk poniżej, aby utworzyć konto!
Aktualnie przeglądający (2 użytkowników)
Goście (2)