Wie ktoś może jak wyglądała ilość sprzedanych karnetów w zeszłych latach?
-
-
(GLOS) Karnety , bilety , karty kibica, punkty referencyjne, zdjęcia , jak załatwić wszystko , jak kupować przez net ...
Moim zdaniem na pewno.
Kajak, kupiłeś?
Jeszcze nie.Jak tylko kupię dowie się o tym całe forum i bez mała Polska cała.
Najbardziej martwi sektor D gdzie te tłumy? za drogi karnet?.
sorry, ja się tam wcale nie dziwię.
nawet za darmo nie wybrałbym się na najgorszy sektor na stadionie.
albo zmieni się miejscówka młyna, albo będzie młynek jak w Bełchatowie.
Dokładnie tak.
to gdzie proponujecie ? cały sektor B wraz z naroznikiem ?
B z narożnikiem byłby świetny, choć mi się marzy B i D całe na młyn!
młynem, bez względu na jego konkretną lokalizację, może być cały stadion gdyby tylko każdy się włączał do aktywnego dopingu ;)
kaleb Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> B z narożnikiem byłby świetny, choć mi się
> marzy B i D całe na młyn!
Na wiosnę na młyn chodziło pewnie z 400-500 osób. Jak wyglądaliby na połączonych sektorach B i D? Słaba widoczność z sektora D, odnoszę wrażenie, jest tylko jednym z wielu powodów słabej frekwencji aktywnie dopingujących. I tu wcale nie mam przekonania, czy to powód najważniejszy.
Mamy największy kryzys na młynie od lat. Takie są fakty.
Bym nie kombinował z lokalizacją młynka. Musimy się wziąć w kupę i musicie się poświecić i być tam gdzie zwykle. Bo tak część pójdzie tam, część siam i nic z tego nie będzie.Mecz bez dopingu dużo traci na widowiskowości.
nikt rozsądny nie kupi karnetu na D, bo ryzyko jego zamknięcia jest zbyt duże, A co do lokalizacji, młyn robią ludzie i albo umieją to robić i wiara się wbija na niego, albo jest jak jest.
ian thorpe Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> [b]nikt rozsądny nie kupi karnetu na D[/b], bo ryzyko
> jego zamknięcia jest zbyt duże, A co do
> lokalizacji, młyn robią ludzie i albo umieją to
> robić i wiara się wbija na niego, albo jest jak
> jest.
może kiedyś po raz enty będzie pytanie: "gdzie byliście jak było Nas 300?". karnet przedłużony po raz kolejny.
gentlemen Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> kaleb Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > B z narożnikiem byłby świetny, choć mi się
> > marzy B i D całe na młyn!
>
>
> Na wiosnę na młyn chodziło pewnie z 400-500
> osób. Jak wyglądaliby na połączonych sektorach
> B i D? [b]Słaba widoczność z sektora D[/b], odnoszę
> wrażenie, jest tylko jednym z wielu powodów
> słabej frekwencji aktywnie dopingujących. I tu
> wcale nie mam przekonania, czy to powód
> najważniejszy.
no tak, gramy o mistrza, gramy najlepszą piłkę w Polsce i ogólnie nie odstajemy od czołówki Europy. Jest co oglądać - Nasza 8 liga mistrzów.
Osama, odnosiłem się do argumentów o widoczności, które padły wcześniej. Osobiście mam dosyć luźne podejście do warunków oglądania meczu (obecnie to na mecze chyba bardziej chodzę, niż oglądam). Ale za znajomymi stopniowo przeniosłem się na B2/B3.
Dzisiaj sprzedano ok 200 karnetów. W sumie poszło lekko ponad 1700.
Najwięcej na :
B1 - 220
A3 - 167
F3 - 151 (wyprzedano 75% pojemności sektora)
I znowu zlikwidowano ulgę dla dzieci na inne sektory niż rodzinny.
Dziwna sprawa - 50-procentowa zniżka obowiązuje co drugi sezon. Pojawia się i znika. 8-)
sarmata Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> I znowu zlikwidowano ulgę dla dzieci na inne
> sektory niż rodzinny.
> Dziwna sprawa - 50-procentowa zniżka obowiązuje
> co drugi sezon. Pojawia się i znika. 8-)
To nie prawda. Ulga dalej obowiązuje - było podane w informacji i sam tak kupowałem.
No właśnie i nie tylko na dzieci, ale też dla małżonki (jeżeli takową posiadasz). Masz info na oficjalnej jeżeli kupujesz karnet to możesz "dokupić" dla małżonki i dzieciaków za 50% ceny na dany sektor. Poza rodzinnym oczywiście, ale to chyba jasne, bo tam nie ma już co obniżać.
Cześć, wygląda na to, że interesuje Cię ten temat!
Kiedy utworzysz konto, będziemy w stanie zapamiętać dokładnie to, co przeczytałeś, dzięki czemu możesz kontynuować dokładnie w miejscu, w którym skończyłeś. Otrzymasz również powiadomienia, gdy ktoś Ci odpowie. Możesz także użyć „Lubię to”, aby wyrazić swoje uznanie. Kliknij przycisk poniżej, aby utworzyć konto!
Aktualnie przeglądający (1 użytkowników)
Goście (1)