Przepraszam jeśli ten temat był kiedyś poruszany. Nie jestem z Krakowa (z Zielonej Góry), ale kibicuję Cracovii od jakiegoś czasu. Z tym wiąże się moje pytanie, gdzie można kupić koszulkę klubową Pasów? Bo szukałem w internecie ale niestety nigdzie nie ma :( A jeśli chodzi o sam Kraków, to czy jest może jakiś sklep gdzie mogę dostać moją upragnioną koszulkę?
Pozdrawiam
-
-
Gdzie kupić koszulkę Cracovii?
Wielicka, Bronx, na Rynku :> to jest napinka :) ehh,nie znam dokładnych adresów
na oficjalnej bedzie (kiedys) sklep internetowy
Jeśli będziesz w Krakowie to najlepiej na Wielickiej w klubie. Cena 75 zł. Jeśli nie będziesz w najblizszym czasie odezwij się do mnie na gg - 2045551.
Najlepiej sie pytać na ul. Wielickiej w budynku klubowym.
No wlasnie w najblizszym czasie nie bedzie mnie w Krakowie :( Takze jesli ktos bylby tak mily i moglby mi wyslac ja po wczesniejszym otrzymaniu iode mnie kasy to bylbym wdzieczny. Mysle ze Brać Pasów powinna sobie pomagac :)
mozesz tez kupic na placu ,, TOMEX,, u mojego taty kibica CRACOVII :))))))
Radax napisał:
> No wlasnie w najblizszym czasie nie bedzie mnie w Krakowie :(
> Takze jesli ktos bylby tak mily i moglby mi wyslac ja po
> wczesniejszym otrzymaniu iode mnie kasy to bylbym wdzieczny.
> Mysle ze Brać Pasów powinna sobie pomagac :)
Nie jest to za mądre podejście do sprawy bo forum Cracovii nie jest dostepne tylko dla prawdziwych kibiców Pasiaków, ale jest ogólnodostępne.... Oszustów nie brakuje !!!
ej wlasnie a koszulke Lecha mozna jakos przez neta zamowic?
Spoko Vasago , zająłem się Pasiakiem z Zielonej Góry więc na oszusta się nie natjnął...
Trunks, niestety nie można, przynajmniej narazie. Jeśli Ci zależy to napisz do mnie. Będę w połowie kwietnia w Krk to bym ją przywiózł :)
Baylay ...
szacuneczek dla Ciebie tacy jak Ty przywaracaja mi wiare w normalnosc tego świata ...
a pytanie tego typu gdzie mozna by ewentualnie w Krk zrobic jakis nadruk na koszulke ?
nadruk to w Caerfur, Tesco, dobry sklep jest kolo korony "Boma" :)