Jaki telewizor kupić? Pytanie do kumatych bo ja w tej kwestii jestem całkowicie zielony :) może ktoś pomoże albo chociaż doradzi. Budżet około 1500-1700 zł, coś koło 40 cali. Poczytałem trochę i o LCD i o LEDach i tak na prawdę dalej nic nie wiem...Co teraz rządzi na rynku? Samsung? Sony? Sharp? Pomoże ktoś? pozdrAWiam !
-
-
Jaki telewizor kupić? LCD, LED, a może plazma?
Czuję, że zaraz El Duce napisze coś o szajsungu ale go nie słuchaj :)
Plazma tylko i wyłącznie. Nawet najprostsza plazma bez zbędnych gadżetów jakością obrazu i trwałością bije na głowę lcd. Led to w ogóle paranoja bo ceny chore a to tak naprawdę nic innego jak lcd tylko się różni sposobem podświetlania matrycy.
Celowałbym osobiście w plazmy Panasonica.
Btw. El Duce już chyba nie będzie nikogo namawiał:D
Miszczu .... trochę się pozmieniało, ... jebać samsungi !
....ale zostal jeszcze izbik....
Kup Samsunga led ! :D
A tak na poważnie - ja tylko kupil bym led tv.
Jesli plazma ,to jak kolega wyżej pisal - tylko Panasonic.
niecały miesiąc temu w Euro AGD kupiłem LG 42".
http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/lg-42ln5400.bhtml
Jestem z niego bardzo zadowolony. Jeszcze jak byłem pierwszy raz to był za 1900 ale że miałem dowód rozwalony to nie wziałem. Przychodze z nowym dowodem, a tu 200 taniej więc wieszak na ścianę można powiedzieć w gratisie. Do tego ubezpieczenie "jeebie mnie wszystko przez 5 lat" za 510zł (30% wartości telewizora).
Podpiąłem kompa i śmiga. Dwa HDMI ma, jak się ma konsole czy inne sprzęty może czasem braknąć ale są sprytne rozdzielacze za niewielkie pieniądze. Do tego jak będe chciał smarta to sobie kupie dongla za mniej niż 200zł i mam kolejną oszczędność bo TV ze smartem jest o kilkaset droższy od takiego samego modelu bez.