Witam,
ma ktos moze internet z ghnetu?
Godne polecenia? Ewentualnie moze cos innego?
Z gory dziekuje : )
-
-
ghnet
Dołączam sie do pytania ponieważ chcę zmienić internet
Polecam :-) kmwtw ;-) a w razie jakby komuś źle działało z tej firmy - to pisać do mnie prv :-)
ps. dla klientów mamy np: Lodowisko dla Klientów GHnet !! ;-)
ps2: obecnie GHNET jest największym w Krakowie dostawcą usługi dostępu do internetu, świadczy również usługę telefonii stacjonarnej, a od marca prawdziwa rewolucja, telewizja FULL HD - pełna platforma w cenie jakiej nikt się nie spodziewa :-)
Znajomy kolezanki jest tam ponoc glownym technikiem, tez miala sie co nieco dowiedziec.
Ale to moze Ciebie Demek wykorzystam : >
Interesuje mnie czy w zasiegu maja Bronowice (Salwator Tower) :> iii Krowodrza Gorke.
Aaa, net dostarczany radiowo czy kablem? Czy bede mial dobre pingi? ; )
No i ostatnia rzecz, dlugo sie czeka na instalacje?
GH Net praktycznie zmonopolizował krakowski rynek dostawców internetu. Ja korzystam z ich usług po tym jak przejęli firmę Comnet. Do tej pory tylko raz był poważniejszy problem z dostępem do internetu nie było sieci przez kilka dni a baby z dyżuru telefonicznego ściemniały że to piorun im gdzieś walnął i że zaraz zrobią.Poza tym smiga dobrze, w godzinach nocnych i zdaje się do południa są dużo większe prędkości więc śmiało można wtedy zasysyać filmy.To tez jest zdaje się zależne od pakietu jaki wybierzesz ale w nocy i rano prędkości i tak zdarza się że są wyższe niż te podawane w pakiecie i to jest ich duży plus.
XXX-Lecia mają w zasięgu (nie Krowodrzą Górkę tylko co najwyżej Krowodrzę Górkę choć ta nazwa brzmi mega pokracznie i na osiedlu i w okolicy nikt praktycznie jej nie używa), choć nie jestem pewien czy wszystkie bloki.
Dostarczają kablem, przynajmniej do mieszkań, u mnie bloki były już okablowane przez Comnet który przejęli więc nie powinieneś długo czekać na instalację.
A Nowa Huta? Na Skarpie?
W NH nie ma GHnetu, na Salwator Tower jedynie bezprzewodowo.
Ja szczerze mówiąc byłem cholernie niezadowolony z GHNETu (mieszkam na os. Widok-Zarzecze koło hali Bronowianki). Gdzieś tak w okolicach przełomu października i listopada prawie codziennie miałem straszliwe lagi i wręcz kilkuminutowe zrywki połączenia. Dogadać się z serwisem nie sposób - nie odbierają telefonu, a jak odbierają, to uprzejma pani czyta mi z kartki jakieś kretyńskie pytania w rodzaju "czy ma pan podłączony kabel sieciowy?" Kończy się to tym, że "zgłasza sprawę do techników, którzy mają do mnie oddzwonić". Oczywiście nie muszę dodawać, że nic takiego nie następuje.
W końcu po wielu bojach, dostałem wreszcie informację, że na całym Widoku ma być modernizacja sieci i rzeczywiście od listopada (odpukać!) działa mi w miarę ok.
Nie zmienia to faktu, że poziom obsługi klienta jest jak dla mnie żenujący.
Dementor Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> ps2: obecnie GHNET jest największym w Krakowie
> dostawcą usługi dostępu do internetu,
No bez przesady. Mają więcej klientów niż Aster, Chello czy TPSA?
|||KAZZ||| Napisał(a):
-------------------------------------------------------
Ja korzystam z ich usług po
> tym jak przejęli firmę Comnet.
>
Comnet to dopiero był gniot , nie było dnia w którym internet działał tak jak należy .
FortArt Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Dementor Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > ps2: obecnie GHNET jest największym w
> Krakowie
> > dostawcą usługi dostępu do internetu,
>
> No bez przesady. Mają więcej klientów niż
> Aster, Chello czy TPSA?
>
> --------------------------------------------------
> ------------------------------------
> Na zimę projektuje Cracovia "ski" i saneczki
>
> Cracovia - Jasna Strona Błoń
Chłopaku :D mamy więcej klientów niż Aster i UPC razem wzięte, a niebawem cały Salwator będzie nasz :)
Aston1906 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Ja szczerze mówiąc byłem cholernie
> niezadowolony z GHNETu (mieszkam na os.
> Widok-Zarzecze koło hali Bronowianki). Gdzieś
> tak w okolicach przełomu października i
> listopada prawie codziennie miałem straszliwe
> lagi i wręcz kilkuminutowe zrywki połączenia.
> Dogadać się z serwisem nie sposób - nie
> odbierają telefonu, a jak odbierają, to uprzejma
> pani czyta mi z kartki jakieś kretyńskie pytania
> w rodzaju "czy ma pan podłączony kabel
> sieciowy?" Kończy się to tym, że "zgłasza
> sprawę do techników, którzy mają do mnie
> oddzwonić". Oczywiście nie muszę dodawać, że
> nic takiego nie następuje.
>
> W końcu po wielu bojach, dostałem wreszcie
> informację, że na całym Widoku ma być
> modernizacja sieci i rzeczywiście od listopada
> (odpukać!) działa mi w miarę ok.
>
> Nie zmienia to faktu, że poziom obsługi klienta
> jest jak dla mnie żenujący.
Aston napisz mi na priv dokładnie jak to było i kto zawiódł Twoje oczekiwania. Bo nie ma lipy i za olanie klienta ktoś się grubo będzie tłumaczył.
Dementor - napiszę, jak tylko znajdę chwilkę czasu, nie wiem co prawda, czy nie skasowałem mejli, ale jedno nazwisko pamiętam
28 dni później
Dem masz priva.
Polecam autocom (aster)
interwencje zgłosiłem (Krejzi i Aston), niestety jestem poza firmą
9 dni później
czy dozwoloną operacja jest zakup routera samodzielnie - by nie płacić za podział łącza co miesiąc
a jeżeli nie to czy to jest wykrywalne (pewnie jest, ale admin musiałby chcieć sie babrać) - jak to jest w praktyce
pytam gdyż w regulaminie nie jest to sprecyzowane
oczywiście chodzi o ghnet
Od lutego bede abonentem ghnetu, mam nadzieje ze nie pozaluje :D
DNL_KKS Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Od lutego bede abonentem ghnetu, mam nadzieje ze
> nie pozaluje
>
oprócz tego, że mam lepszy upload od downloadu, to jest git ;]
[b]Przyśpieszamy już przez pół doby ![/b]
Miło nam poinformować, iż od 10.01.2008 przyśpieszamy już przez pół doby ! Od godziny 24 do 12 pakiety NET 256 oraz NET 1/2 mają przepustowość zwiększoną dwukrotnie, pakiet NET 2/3 zwiększa prędkość z 2 do 3 Mbit/s oraz pakiet NET 3/5 rośnie z 3 do 5 Mbit/s. Zwiększenie przepustowości ma na celu podniesienie komfortu korzystania z zasobów Internetu i ciągłe podnoszenie jakości naszych usług.
:)
Cześć, wygląda na to, że interesuje Cię ten temat!
Kiedy utworzysz konto, będziemy w stanie zapamiętać dokładnie to, co przeczytałeś, dzięki czemu możesz kontynuować dokładnie w miejscu, w którym skończyłeś. Otrzymasz również powiadomienia, gdy ktoś Ci odpowie. Możesz także użyć „Lubię to”, aby wyrazić swoje uznanie. Kliknij przycisk poniżej, aby utworzyć konto!
Aktualnie przeglądający (1 użytkowników)
Goście (1)