Nie jestem piłkarskim profesjonalistą, jestem i byłem zawsze po stronie trenera.Natomiast nie lubię wciskania kitu.Poznając testem napastnika chciałbym by wykonał podstawowe elementy; strzały lewą i prawą noga, z biegu i z miejsca z lewej i prawej strony boiska,centry z kazdej strony,bicie kornerów,uderzenia głową z wyskoku,prowadzenie piłki szybkościowe i slalomem,podania dlugie i krotkie,przyjecia i oddanie na 1 kontakt,powinien też pokazać repertuar zwodów.Już mamy ok.lekko licząc ok.70 elementów X 45 sek/powinni byc chłopcy do podawania/= ok. 1 g.
Mamy 8 zawodników więc test z asystentem.Po czterech godzinach testu mógłbym coś niecoś powiedzieć o zawodniku.Wypowiedź trenera, że miał 30 zawodników i wystarczył rzut oka uważam za dowcip ale nie śmieszny.Pytanie moje brzmi co na taki sprawdzian /chyba nie naukowy z AWF/ powie Mikulski który szuka tych młodych i jak czuje się psychicznie zawodnik po takim pseudo-profesjonalnym sprawdzianie, co pomyśli o naszych szkoleniowcach?.
-
-
Test-kit Stawowego
Zgadzam się z przedmówcą, i szkoda mi tych zawodników, bo głupków z nich zrobiono.
Przenosząc sytuację w sferę biznesu...
Trochę mi to przypomina startowanie do przetargu, który z góry jest rozstrzygnięty, ale przetarg wypada zrobić :(
Choć z drugiej strony...
Prawdziwy i zmyślny przedsiębiorca wie lub wyczuwa, który przetarg jest ustawiony, a jak się daje wystawiać, to dupa z niego a nie przedsiębiorca :)