Moze jakas msze u Siostrzyczek zamoowimy???? w intencji obfitych opadoow sniegu :):) Co za poroniony pomysł zapomniałem ze jestem kierowcą ....... ale co tam MA BYC BIAŁO I KROPKA !!!!
-
-
1 stycznia 2005!
Ja bym w ogóle proponował przenieść Sylwka o dzień do przodu, bo przecież pasiak i tak najbardziej imprezuje w nocy z 1 na 2 stycznia.
Geopijatyk
z zeszłym roku śnieg spadł w ostatniej chwili .. jak na zyczenie .. :) zaczelo sypac dopiero w nowy rok :) tuz przed treningiem
Zostalo jeszcze 9 dni nie moge sie doczekac szampan sie mrozi ;)
ja przez najbliższe 6 miesięcy nie obejrze ani jedengo meczu Pasów :/
tym ważniejszy dla mnie jest trening noworoczny
A co wezwanie do wojska? ;) zaje fajnie bendzie na treningu,wspolczuje Ci takie mecze Wisla,Legia,Lech,Pogon oj bendzie sie dzialo ;)
Jeszcze aż 9 dni a ja juz bym chciała!!!!!
To jest pzrecież zajebiste przeżycie!!!!!
Ale ,,MÓDLMY SIĘ O ŚNIEG"!!!!!!!!!!!!!!!
Cały Kraków z Cracovią 1 stycznia i do końca świata!!!!!!!
Ja oczywiście będę na treningu jak co roku z całą paczką!!!!!
jeszcze tylko 8 dni!!!!!!!!!!!!!!!! kurwa jush doczekać się nie mogę!!!!!!!!!!!!!
[align=center][img]http://www.cracovia.strefa.pl/pliki/trening_noworoczny.gif[/img][/align]
8 dni 8 dni uhhh
1 stycznia wszystkie drogi prowadza na Ziemie Swieta!!!
Juz sie nie moge doczekac!
Noworoczne postanowienie:
Dotrzeć bo wcześniej z tym raczej ciężko bywało
Macieksc napisał:
"A co wezwanie do wojska? ;) zaje fajnie bendzie na treningu,wspolczuje Ci takie mecze Wisla,Legia,Lech,Pogon oj bendzie sie dzialo ;) "
nie nie spokojnie do wojska sie nie wybieram....nawet nasile by mnie tam nie wzieli :)
wyjezdzam do Danii (Esbjerg) do szkoly i troche popracowac (mam nadzieje)
a z tymi meczami ... cóż masz racje :(((