Witam.Jestem kibicem z Ukrainy.Na Ukrainie byłem związany z Dinamo Kijów.Teraz studiuję w Polsce,obecnie jestem w Łodzi.Potem będę studiował w Krakowie.Kibicuję za Cracivię.proszę o kontakt przez maila wariat11@rambler.ru ...
chcę być częścią pasiastego hardcoru..;)
-
-
Witam!Chciałbym przyjacielować
a poco ci kontakt przez maila? odwiedzaj forum, dowiesz sie o biletach na pierwszy mecz i zapraszamy
ty wiela wodka my wiela hardcore.
na zdrowie
obecnie nie mam możlowości przyjechać do krk..chciałbym z kimś osobiście zaprzyjaźnić się,żeby w razie pobytu w krakowie móc się skontaktować i spotkać ..szukam ludzi o wspolnych zainteresowaniach...
sorry,jeżeli popełniam błedy,przecież nie zawsze mam polskie litery na komputerze.
nie piję w ogóle alkohol..)
no to tutaj przyjaciół nie znajdziesz
hehe
SaNtO Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> no to tutaj przyjaciół nie znajdziesz
dziękuję,myślałem,że polscy kibice przyjacielskie ludzie..okazało się inaczej..santo,nie wiem jak ty będziesz postępować,kiedy okażesz się w podobnej sytuacji..narazie
SaNtO post roku :D:D
Wd to Ty nie wiesz ze z Polakiem to mozna tylko przy kieliszku przyjaźń nawiązać? jak nie pijesz alkoholu to w Polsce nic nie załatwisz ani w urzędzie ani na poczcie ani tymbardziej na stadionie
Bardzo miło nam, że wybrałeś Cracovię (najstarszy klub piłkarski w Polsce) i jej kibicujesz.
Myślę, że jak częściej będziesz odwiedzał nasze forum to z kimś na pewno znajdziesz wspólny język.
Serdecznie Cię pozdrawiamy !
hehe..nie piję wódki,a kieliszek piwa może być,by przyjaźń nawiązać..po prostu wśród ukraińskich hooliganów pijactwo nie jest tolerowane..uprawiam sport,dlatego nie piję często i wiele..wyjątkiem jest nawiązanie przyjaźni z braterskim narodem;)
u nas pilkarze piją i palą a na euro 2012 już teraz zagwarantowalismy sobie awans wiec nie widze problemu z piciem i uprawianiem sportu jednoczesnie
...
myślę,że sport i alkohol rzeczy,które nie możma jednoczyć..