Na stronach ekstraklasy i na poniższych piszą, ze sezon 2013/14 pozostaje na starych zasadach.
Czyli jesli chodzi o Polsat to 5 meczów w kolejce (w tym zawsze mecz ślaska w.).
Zakładam wiec, ze w Eurosporcie w przyszłym sezonie też bedzie extraklasa, choć kiedyś komentator coś brzeczal, ze to zależy od T-Mobile... Ale tego źródła nie potrafię juz potwierdzić bo może tak mówił, a może mi się snilo ;)
http://media2.pl/media/101610-Ekstraklasa-dluzej-takze-w-Polsacie-Niewykluczone.html
http://www.satnews24.cba.pl/news.php?readmore=510 - drugi akapit
-
-
Cyfrowy Polsat,NC+,Kablówka itp...
Dzięki za info.
Swoją drogą nie jestem po prostu w stanie zrozumieć polityki NC+. Dzwoniłem tam jeszcze i zapytałem wprost, jaki pakiet muszę wykupić, żebym miał gwarancję, że w trakcie trwania umowy będę miał Eurosport i bezradna konsultantka stwierdziła, że NIE MA TAKIEGO PAKIETU.
Owszem, majaczyła coś, że "nie sądzi by odłączono akurat Eurosport, bo to ważny kanał sportowy bla bla bla", ale gdy przyparłem ją do muru, żeby mi dała pakiet z GWARANCJĄ, że Eurosport zawsze będzie, odparła, że takiej gwarancji dać nie może. PARANOJA.
I tym sposobem, chcąc nie chcąc, zostałem przez geniuszy z NC+ wepchnięty w ramiona konkurencji, czyli Cyfrowego Polsatu, bo innej opcji po prostu brak... :/
Aston,
mam podobnie tyle ze na razie wyczekuje, abo mi leci do konca sierpnia.
Niegwarantowalnosc Eurosportow czy Orange Sport mnie zmrozila...
Gdyby nie PL to bym z nimi sekundy dluzej nie siedzial, no ale na razie czekam
A a propos Eurosportu, sprawdzales opcje online?
widze ze za pare euro na miesiac mozna miec dostep online do transmisji ES , ES2 i ES news
tylko ze nie zglebialem jak to wyglada zaleznie od regionu (ja siedze w NL)
fakt jest taki, ze czasy troche inne, i opcji streamingu online dosc sporo
uzywam okazyjnie cyfryonline (ta usluga beta ktora znika), czy lokalnych platnych serwisow specyficznych lig i jakosc jest znosna (cyfra) czy bardzo dobra, ogladam na lapku, ale rzucenie obrazu na tv to przeciez nie problem
jak doradca moze wam cos zagwarantowac ? skad on moze wiedziec jaka bedzie polityka firmy i czy cos sie nie stanie co spowoduje wylaczenie ow kanalow ?
Ja dzwoniłem parę dni temu, kilka info, które "uzyskałem", a w zasadzie wyciągnąłem siłą od konsultanta (facet z tak pedalskim głosem i tak przeokrutnie niekompetentny, że miałem ochotę go zwyzywać przez telefon, ale nie chciało mi się czekać kolejnych kilkunastu minut na połączenie z inną osobą):
Kiedy będzie wysłane pismo dot. zmian z ofertą przygotowaną dla mnie?
"nie wiem"
A jaka oferta została dla mnie przygotowana?
"nie wiem"
A co pan wie? wie pan na czym polega pana praca?
"nie mam dostępu do takich informacji"
To kto ma?
"nie wiem"
To proszę mnie przełączyć do kogoś kto wie
"ale my nie wiemy bo nie zaglądamy do kopert co w nich jest"
To w jakim terminie mogę złożyć wypowiedzenie?
"wszystko będzie w liście który zostanie wysłany do pana"
a kiedy będzie wysłany i czy poleconym czy normalnie?
"nie wiem, ale wysłane normalnym listem"
Jak teraz mam pakiet Optimum z C+ i HBO pół roku za darmo i płacę 78 zł to ile będę płacił po zmianie?
"proponuję pakiet za 119 zł bez hbo, ale będzie kilka kanałów więcej"
za 119?! 4 lata temu za ten pakiet płaciłem 48 zł, później 56 zł, teraz 78 zł, a pan chce żebym płacił 119, tak? to co to za polityka utrzymania i docenienia stałego klienta?
"ja też chciałbym płacić za benzynę tyle co kilka lat temu" (powiedział to w tak arogancki i chamski sposób, że miał szczęście, że to była tylko rozmowa telefoniczna)
po kilku zdaniach ode mnie już nie wiedział co powiedzieć i wykrzyczał "TO PROSZĘ WYSŁAĆ PISMO Z WYPOWIEDZENIEM I Z GŁOWY!!!" i na tym zakończyliśmy rozmowę.
Ktoś powie, że to nie jego wina, że firma zjebana, że cała ta zmiana to jeden wielki skandal, że ludzie na infoliniach pracują max miesiąc,dwa bo nie wytrzymują psychicznie ciągłego jeb.ania i dlatego wiecznie czegoś nie wiedzą i muszą się kogoś pytać, ale na Boga, jeśli czegoś nie wiem to nawet bym telefonu nie odebrał na jego miejscu i terroryzował kierownika żeby uzyskać jakąś odpowiedź. Jeśli nikt tam nic nie wie to wstrzymać infolinię z powodów techicznych i szkolić, szkolić i jeszcze raz szkolić tych ludzi! przez takie rozmowy jak moja stracą więcej klientów niż normalnie.
Do tej pory jakoś przymykałem oko na coroczne podwyżki abonamentu, wiedziałem, że wkońcu są to kanały "premium" (c+, hbo) i że muszą kosztować, ale po takim traktowaniu klienta, takiej niekompetencji i tak aroganckim buraku stracili wszystko w moich oczach.
Dziwie się, że taka potęga jak HBO nadal chce z nimi współpracować, przecież to jest jeden wielki wstyd.
Zastanawiam się co dalej zrobić. Polsat Cyfrowy - jest tam w ogóle coś do oglądania? mi się zawsze kojarzył z tv która jest na każdej wsi, ale w miastach jest ich raczej mało.
UPC, Vectra - na moim osiedlu może być ciężko z zasięgiem.
wiLLu Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> jak doradca moze wam cos zagwarantowac ? skad on
> moze wiedziec jaka bedzie polityka firmy i czy cos
> sie nie stanie co spowoduje wylaczenie ow kanalow
> ?
nie chodzi o zdolnosci medium czy prorocze, w przypadku wylaczenia kanalow niegwarantowanych nie przysluguje Ci prawo rozwiazania umowy, a w przypadku gwarantowanych tak (w skrocie)
a czy na upc macie nsport jak macie wszysktkie Canal plus??
dzis dla sportu pogadalem z pania z NC+ ;) odnosnie eurosportu, powiedziala mi to co wyczytalem juz gdzies wczesniej, umowa z Eurosportem jest wazna do konca sierpnia i renegocjowana aktualnie, wiec trzeba poczekac na rozwoj wypadkow
W upc dodali n-sport do pakietu c+ ?
nie zauważylem zeby dodali
też już sprawdzałem...nie ma...
a będzie?? słyszałem że ma byc tylko nie wiem kiedy
4 dni później
Te zmiany nc+ sa coraz bardziej frustrujace:( TVN -u w HD nie mam - a teraz mecze Ekstraklasy puszczaja na Canal + Family , ktorego tez kuwa nie mam w HD.
...a roznica jest ogromna.
za to ja sie ciesze bo w orange mam teraz all ;];p
ma ktos mutliroom w nc/c+/n ? jak to wlasciwie dziala, a konkretnie pytanie szczegolne:
moge sobie u siebie (NL) zamontowac dekoder a drugi w Kraku i bedzie hulalo? czy to jakos fizycznie sprzezone, blabla
U mnie nie ma za daleko (ok. kilometr) między dwoma dekoderami. Dostaje się drugą kartę, dekoder, i dodatkowo się płaci.
Teraz huj.e przegieli!
Dziś nie moge ogladac Lecha ani na tym pieprzonym kanale Family ani na żadnym innym!
Dzwonilem do centrum abonentów - i cisza !
Czy ktoś moze mi pomoc ?
Wie ktoś jaki numer jest do tych nowych dupkow z nc+ by dodzwonic sie z ZAGRANICY ?
Izbik, chyba na ten dzwonilem 22 310 47 47
Killeroth, dzieki :)
no wlasnie dogrzebalem sie do watku na satkurierze. nie wyglada to dla mnie dobrze, posiadacze multi w c+ moga zachowac dotychczasowy sprzet i rozdzielne karty (przy jakims tam typie dekoderow) ale nowi klienci multi dostaja dekodery nc, i te musza byc polaczone ze soba wifi lub lan do komunikacji uprawnien, wiec jak dla mnie odpada, grr :/
dzisiaj tak mnie gosciu w boku NC+ wk.. ze podjalem decyzje o wyprowadzce z c+/nc+ , po 12+ latach..
przerzucam sie na media box z xmbc oraz combo ofert online, jedyne co mnie tam jeszcze trzymalo to liga angielska, zal taki ze sie przyzwyczailem do komentatorki i szczerze ich lubie, NahornyTwarowski rzadza jesli chodzi o duo heh, ale kij,
11 dni później
http://finanse.wp.pl/kat,104130,title,UOKiK-wlepil-nc-11-mln-zl-kary,wid,15533759,wiadomosc.html
kara dla nc+
Cześć, wygląda na to, że interesuje Cię ten temat!
Kiedy utworzysz konto, będziemy w stanie zapamiętać dokładnie to, co przeczytałeś, dzięki czemu możesz kontynuować dokładnie w miejscu, w którym skończyłeś. Otrzymasz również powiadomienia, gdy ktoś Ci odpowie. Możesz także użyć „Lubię to”, aby wyrazić swoje uznanie. Kliknij przycisk poniżej, aby utworzyć konto!
Aktualnie przeglądający (1 użytkowników)
Goście (1)