dokladnie plyty byly jednego producenta i to nie jakies super jakosciowo. sprobuje kupic cos lepszego i wtedy zobaczymy. dzieki
-
-
PYTANIA I PORADY!!
BartAcid Napisał(a):
-------------------------------------------------------
>Nie wiem na ile skuteczne
> faktycznie są płyty czyszczące laser.
Dają bardzo niewiele o ile w ogóle cokolwiek - główny syf osadza się na optyce pod soczewką a tego żadna płyta nie wyczyści...
może mi ktoś polecić firmę zajmującą się pozycjonowaniem stron?? najlepiej pasiastą :D
Ma ktoś jakieś info gdzie można wynająć salkę do treningów? ( muay thai)
6 dni później
na futbolu zagranicznym nie znam się wcale, bo mnie to po prostu mało interesuje .mam jednak pytanie dotyczące zbliżających się IO.
czytam własnie skład Brytyjczyków i widzę min R. Giggsa.
jakie jest obecnie kryterium doboru kadry na turniej piłkarski?
3 dekady temu grali piłkarze amatorzy, później były to kadry młodzieżowe, a teraz?
Chyba może grać 3 zawodników powyżej 21 roku życia. Przynajmniej tak było w Atlancie w 1996 r.
Pytanie do filatelistów - Gdzie / komu w KRK można sprzedać trochę znaczków?
Nie jestem filatelistą, ale spróbował bym w niedzielę rano na starociach. Czasem bywam i są goście ze znaczkami. Możesz zagadać...
Na ul. Lubicz jest antykwariat. W bramie na wysokości przystanku, no dobra - ciut bliżej Mogilskiego.
A.W.B. Napisał(a):
> Chyba może grać 3 zawodników powyżej 21 roku
> życia. Przynajmniej tak było w Atlancie w 1996
> r.
Powyżej 23 roku życia - reszta się zgadza
5 dni później
Takie pytanie:
Gdzie znajdę w Krakowie sklep z zamkami do drzwi? Chciałbym wyszukać czegoś porządniejszego niż standard. Niby jest iluś tam ślusarzy 24-godzinnych, ale jednak nie posiadają oni jakichś punktów sprzedaży. Bardziej zależy mi na samym doradztwie niż obejrzeniu na żywca wkładki.
gentlemen:
ja korzystalem z tej firmy:
[url]http://serwiszamkow13.pl[/url]
i bylem generalnie zadowolony zarowno w zakresie doradztwa jak i samej uslugi (wstawienia zamka)
4 dni później