Witam,
jestem studentką i piszę pracę na temat pokolenia Jana Pawła II.Potrzebne są mi opinie różnych środowisk, zbieram także wypowiedzi kibiców piłkarskich. W związku z tym zwracam się z prośbą, czy ktoś z was, drodzy kibice Cracovii, mógłby mi udzielić odpowiedzi na kilka pytań związanych z pokoleniem JP II. Rezultaty zostaną wykorzystane jedynie w mojej pracy. Chętnych do wspomożenia studentki proszę o odzew:)
-
-
Pokolenie JPII
chętnych będzie dużo do wspomożenia studentki ;-) np. ja :-)
Tyś stary Żydzie chyba z ciut innego pokolenia :D:D:D
ale jaki doświadczony !!! :-) Noo i to serce wiecznie młode :-)
Olusia...pozwole sobie przejść na "Ty" na dzieńdobry.Bo mimo drobnych incydentów był to dobry dzionek;];];]...wszelkich informacji udziele z przyjemnością.O3wiście nie mam sie za reprezentanta, ale ze swoim zdaniuniem podziele sie z przyjemnością live in da pub przy herbatce(łezka) hhee..Powazka,jesli Jestes Intresting Daj znać.Nim Powiesz "ok" ja juz bede..
6200722gg;]
vLvVES
To ja też mogę wiele ...powiedzieć rzecz jasna.
CRACOVIA PANY!!!!!
Rowniez z checia udziele kilku odpowiedzi:)
Odpowiedzi udzielę JA ponieważ z racji wieku podpadam pod pojęcie ''pokolenie JPII ''
A koleżanka Ola na jakiej uczelni studiuje ?? : )
Pięknie pięknie widze że panowie jak zwykle chetni do pomocy ;) hehe
A jak:)
"No, no, no. Nie poznaję kolegi..." - CYTAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heheehehe on tylko udziela pomocy :)
Obaliliśmy Komunę, weszliśmy w nowe tysiąclecie wpadając w nową niewolę pieniądza, konsumpcjonizmu i rozwiązłości sexualnej. Podejrzewam, że wkrótce nastąpi koniec świata, lub przynajmniej jakaś wielka wojna. Świat się laicyzuje i komercjalizuje. To tak w skrócie.
Koniec świata jest wtedy kiedy nas juz na nim nie ma i mamy doczepione skrzydełka albo ogonek. A ,że zawsze koniec jest czegos poczatkiem, więc...
...więc Panie i Panowie seeya za kilkadziesiat lat na chmurce albo pod chmurką.
ja już z olą załtwiłem sprawe, czyli jej pomogłem, przynajmniej tak mi się wydaje