Obrońca Cracovii został przesunięty do Młodej Ekstraklasy
Szymon Opryszek: Był Pan zaskoczony decyzją trenera Artura Płatka o odesłaniu do Młodej Ekstraklasy?
Michał Karwan: Raczej nie mogłem być zdziwiony. Negatywny scenariusz zapowiadał się już od dłuższego czasu. Wystarczyło popatrzeć na skład drużyny w ostatnich sparingach. Nie byłem brany pod uwagę, zresztą podobnie jak Arek Baran. Rozmawiałem zarówno z trenerem, jak i z zarządem o mojej przyszłości w klubie. Treści rozmów nie mogę zdradzić, ale spodziewałem się takiej decyzji.
Płatek stwierdził, że nie podjął jej sam. Może klub oszczędza na kontraktach?
- Nie mnie to oceniać. Nie słyszałem nic na ten temat. Nie znam też powodów przesunięcia mnie do rezerw, trzeba pytać o nie trenera.
Trenerowi brakowało u zawodników chęci i iskry.
- Jestem profesjonalistą. Bez względu na to, czy wygrywam, czy nie, daję z siebie wszystko.
Ma Pan 105 spotkań rozegranych w ekstraklasie, czyli najwięcej spośród obrońców Cracovii.
- Dlatego ta decyzja to dla mnie cios. Jestem podminowany, bo do końca wierzyłem w pozytywne rozstrzygnięcia i obecność w 24-osobowej kadrze. Chyba podobnie było z Arkiem. Obydwaj jesteśmy doświadczonymi zawodnikami. Czujemy się jeszcze silni na to, by występować na boiskach ekstraklasy. Co teraz zrobię? Jeśli dostanę jakieś oferty wypożyczenia czy transferu definitywnego, to będę się nad nimi zastanawiał. Zobaczymy, co życie przyniesie. Chcę przede wszystkim grać.
Jeszcze Wasiluka i Moskałe !!!!
-
-
Michał Karwan !!!!!!!!!!!!!
Moskale bym zostawil bo przynajmniej walczy , Wasiluk out
Moim zdaniem gość jest tak cienki, że słusznie się nie załapał do kadry.
Moim zdaniem to on nie umie grac w pilke nozna!
Jestem cholernie milo zaskoczony ostatnimi decyzjami Płatka!
To co pisalem jakis czas temu zaczyna sie dziac,
mianowicie zwalnialem niejednokrotnie Nowaka,Karwana ostatnio nawet o Baranie glebiej myslalem i co? wysluchales mnei Arturro - DZIEKUJE!