Nie no bez jaj - chocby jaja robil sobie to takie wyrazanie sie JEST NIE NA MIEJSCU !
-
-
Witam!Chciałbym przyjacielować
zwłaszcza, że wysławia się jak Czesio, co zwiódł Schetynę, czy też aktor z czeskiego filmu
nie ma Polskich znaków :D ale je używa kaleczy język ale w następnym poście pisze jak Polak :D przyjechał z Ukrainy do Polski żeby studiować na UJ, ale mieszka na razie w Łodzi mieszka w Łodzi ale wybrał Cracovię pewnie mu znajomi ja polecili
Tak to typowy Ukrainiec :) hehe:P
Studenci z Ukrainy maja rok zerowy w Łodzi (nauka polskiego, kultury itd). Przynajmniej tak moja koleżanka z Żytomierza miała.
Temat i tak do zamknięcia ;)
tak jest..studiuję w łodzi na roku zerowym..w wrzyszłym roku będę studiował w krakowie na UJ..
Piter_Skawina Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> nie ma Polskich znaków :D ale je używa kaleczy
> język ale w następnym poście pisze jak Polak :D
> przyjechał z Ukrainy do Polski żeby studiować
> na UJ, ale mieszka na razie w Łodzi mieszka w
> Łodzi ale wybrał Cracovię pewnie mu znajomi ja
> polecili
> Tak to typowy Ukrainiec :) hehe:P
byłem na meczach cracovii 2 lata temu..przyjeżdżaliśmy z kolegami z Kijowa..nigdy nie kibicuję za poleceniem..
Panie Ukrainiec, jak jest sierpień po ukraińsku?
serpeń
Jak byś potrzebował z kim się ustawić na mecz to ze mną jak naj bardziej .Byłem w zeszłym roku na Ukrajnie ludzie ta są ok
Wd Napisał(a):
> serpeń
http://translate.google.pl/#pl|uk|sierpie%C5%84
Nie ma to jak korzystanie z translatora od Google :)
Dajcie inne pytanie/zadanie, które potwierdzi jego tożsamość.
FortArt pewnie kazałby zrobić skan dowodu osobistego :D
Ludzie, wy chyba powariowaliście... Jaka to może być prowokacja? Kto i w jakim celu mógłby podszywać się pod Ukraińca? Ciekawa jestem waszych sugestii.
WD, nie przejmuj się nimi. To typowe zachowanie na tym forum.
Wybrałeś Cracovię- wybrałeś dobrze :) Miło będzie nam Cię widzieć na meczach. Ukraina i Polska to narody braterskie- więc witaj, Bracie :)