przeciez jesli demonstracja, to i tak nie teraz, a w ostatecznosci.
-
-
Basztowa 2003 pod lodowiskiem!!!
Meczu w niedzielę nie ma :| Będzie ale w Oświęcimiu.
To ja Karvin:
Flagi hokejowej nie ma, transparent "Lodowisko dla Cracovii" niestety gdzieś zaginął...
w takim razie jesli ktos chce pomoc przy przygotowaniu czegos, to jutro niech przyjdzie znacznie wczesniej!
Cholera... to może chociaż jakaś prowizorka, choćby na prześcieradłach hasło sprayem namalować...
jakieś
"hej heja heja
nie zabijajcie hokeja"
albo to co padło na spotkaniu:
"drugie płuco Cracovii"
...
ale mnie jutro na Kałuży nie będzie !!
Mnie proszę zwolnić z przygotowań. Nie znam się na tym :/
ja bym napisal z imienia i nazwiska skurwy... który nam utrudnia i na pelnej kur..ie isc pod urzad z delegacja do prezydencja hokej to nie cymbergaj zeby grac z nami w przyslowiowego buca ,nie moze interes jednego czlowieka przesłonic wysilek wielu powtarzam wielu legend Cracovii mi.in nieodzalowanego pana Czesława .W takiej chwili robic takie chamstwo SKANDAL podajcie date wejde tam i normalnie napluje mu w gębe.
Hej heja heja, CHCEMY W KRAKOWIE HOKEJA !!!
A syn Sobasa jest Pasiakiem, mieszka u mnie na osiedlu. A jak chcecie mieć lodowisko to niestety trzeba rozwalić pół Krakowa. To jedyna rzecz w której was popieram.
Kiedyś (chyba 93r) Wisła z Cracovią zawarły jednodniowy pakt o nieagresji i wspólnie napier...... policje. Może czas pomyśleć o powtórce.W końcu oba kluby mają coś do wywalczenia. Nic chyba nie zrobi większego wrażenia jak dwa nienawidzące się kluby walczące wspólnie o swoje stadiony i lodowisko. Jak narazie to jedyny sposób żeby coś wywalczyć w tym głupim kraju.....
A syn Sobasa jest Pasiakiem, mieszka u mnie na osiedlu. A jak chcecie mieć lodowisko to niestety trzeba rozwalić pół Krakowa. To jedyna rzecz w której was popieram.