Tak, tak, wiem że on już lata siedzi ze Francji i jest ogólnie sprawozdawcą z tego kraju a nie konkretnie od sportu.
-
-
KOLARSKIE WYŚCIGI 2007, 2008, 2009
empe Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> wytłumaczcie koledzy kompletnemu laikowi, jakim
> jestem w dziedzinie kolarstwa - ile jeszcze
> etapów TdF zostało, który Majka jest w
> klasyfikacji generalnej, jeśli coś takiego jest
> prowadzone, kiedy się ten wyścig kończy, no i
> czy ma jeszcze szansę na wygranie całości? :)
>
> nie znam się na tym kompletnie, ale że Polak
> coś znaczy, to jakieś podstawy warto by było
> znać.
Po krótce: W generalce ma straty ogromne, bo na TdF nie chciał jechać (wcześniej jechał Giro D'Italia, a na TdF pojechał tylko dlatego, że Roman Kreuziger miał kłopoty dopingowe). Miał pomagać Contadorowi w górach (które zaczynały się na początku 2 tygodnia ścigania, dlatego w pierwszym sobie odpoczywał, tracąc po 20 minut na płaskich etapach). Contador jednak chyba już na drugim górskim etapie przewrócił się na zjeździe i wycofał się. I tak wyszła sytuacja, w której to Majka mój jechać pod siebie, wygrywając etapy i zgarniając koszulkę "Polka-Dot" :)
Wyścig kończy się już w niedziele, dzisiaj ostatni górski etap :)
no i Rafał najlepszym góralem w TdF !!!!!!!!!!!!!!!! brawooooooooooooooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!
Dzisiaj Rafał trzeci, co pokazuje jego ogromną klasę. Będąc nieprzygotowanym do wielkiego touru przyjechał w grupie razem z zawodnikami, którzy staną na podium tegorocznego TdF.
Za rok podbijamy Giro!
Tak po prawdzie to odpuszczenie touru na etapach płaskich i kontuzja Contadora wytworzyły dla Majki bardzo sprzyjającą okoliczność, co oczywiście nie umniejsza jego klasy, po okazje trzeba umieć wykorzystywać.
Obawiam się tylko, że w TdP będzie zbyt zmęczony, aby walczyć o zwycięstwo.