Panie sterby w zasadzie pan mnie nie rozczarował.Tego się spodziewałem.Według pana szeregowy pracownik za nic nie odpowiada.Tylko potter jest niegrzeczny bo mija sie z prawdą nie potrafi merytorycznie rozmawiać .I śmie wg krytykować nieudolność jego i jego kolegów nierobów.
Nie podoba się panie sterby że wszystkiego pod dywanik nie da sie zamieść i istnieje realna groźba by czytający regularnie forum profesor dobrał nierobom do dupy.To uderzy
w portfelik pana kolegów(i myślę ze nie tylko ich).Najprościej odbić piłeczkę i wszystko odbić na kark tabisza ,wysockiego i oczywiście profesora.I oczywiście pottera jak on śmie krytykować dobrze pracujących i tyrających po nocach pracowników.To odbijanie piłeczki czyli brak personalnej odpowiedzialności +rzekome ciągle związanie rąk przez profesora powoduje że oni ,,chcą a nie mogą''.
Panie sterby osobiście nie interesuje mnie kto odpowiada za marketing ,dział handlowy czy pozyskiwanie sponsorów oraz organizacje meczy .Wszystko bez wyjątku kuleje ,pracuje nie efektywnie i bezskutecznie.To fakt bezsporny.
Panie sterby osią tej wymiany zdań nie jest tylko marketing choć rozumiem że najbardziej z racji zajmowanej funkcji panu zależy by by kolegom sie nie oberwało.
Na koniec jako kibic wyrażam głęboką wiarę że organizacja meczy na Cracovii będzie lepsza,zobaczę nasze pamiątki w dużych sklepach w ilościach takich jak ma wisła i oczywiście
pozyskamy sponsora tytularnego wcześniej od ladacznicy.
-
-
BUDŻET
Panie Potter.
Proszę podać konkretne przykłady błędów, zaniedbań, lenistwa czy głupoty ludzi z marketingu.
Nie będę kolejny raz udowadniał, że nie jestem wielbłądem (nic ale to kompletnie nic nie łączy mnie z marketingiem), więc żeby nie było, że jestem bezkrytycznym piewcą działalności tego działu to podam Panu dla ułatwienia kilka takich uchybień:
- kretyńska, wg mnie, maskotka królik powszechnie zwany "tabisiem"
- to co zrobiono, albo czego nie zrobiono z sektorem rodzinnym
- początkowa współpraca z FC (tu Pan Potter też może chyba coś dorzucić)
- pomysł na "kręcące biodrami" na meczach piłki nożnej.
A co do naszych pamiątek w dużych sklepach, to skądinąd wiem, że sprzedawcy się boją ich wystawiania, bo kundelki chodzą ze strzykawkami z atramentem i niszczą je, ale to i tak pewno wina Marketingu...
potter, nie można mieć pretensji do marketingu, że nie mamy przysłowiowej drugiej nogi. Tak jak gdzies napisał mój poprzednik, że dopóki profesor nie zezwoli na to, nie będzimey ją mieli - proste. I oni nic w tej sprawie nie mają do powiedzenia, bo alfą i omegą jest u nas narazie prof. Filipak.
Tak sobie czytam i nie moge uwierzyc, ze potter, czlowiek "od zawsze" przy klubie nie wie jednego. Ewentualny sponsor strategiczny bedzie mial duze wymagania z miejscem na reklame na koszulkach wlacznie. A tego profesor sie nie pozbedzie. Cracovia w perspektywie ma byc nosnikiem reklamy firmy poza granicami kraju.
Panie sterby wymieniłeś pan błędy marketingu te mało istotne.
Ceny biletów pseudo promocje wzbudzają u kibiców Cracovii uśmiech zażenowania.Zapytam kto mimo szumnych zapowiedzi że Cracovii zależy na rodzinach te rodziny wygonił?Zapytam kto wymyślił dla naszych pasiastych dzieciaków i młodzieży te ceny biletów.Przykład mecz z legią i 30 zł który wg tych pacanów miał za bilet dać 14 latek.Efekt był widoczny tylko na 1 moim osiedlu ok 50 młodych pasiaków oglądało mecz w c+.Na innych osiedlach było podobnie.
Takie przykłady braku wyczucia runku i wręcz niedorozwoju umysłowego można mnożyć.I już teraz mogę się założyć że to nie koniec idiotyzmów.Ci ludzie nie rokują nadziei na nic lepszego w następnym sezonie.
Twoje zdanie o strachu sprzedawców (w sprzedawaniu naszych pamiątek)w dużych sklepach kwituje pustym śmiechem.Gorszej durnoty nie mogłeś już chyba wymyślić by znaleźć alibi na nieróbstwo.Tak sie bowiem składa że co najmniej połowa dużych sklepów jest na terenach pasiastych i tam jest identyczna sytuacja jak w tych w wiślackiej strefie wpływów.
Azurro najgorsze jest to że takie podejście do tematu mają ludzie pracujący dla klubu .Wiecie rozumiecie my byśmy chcieli ale ten niedobry Filipiak nie pozwoli nam pracować.
Dlaczego z góry tak twierdzisz azurro????Na naszych koszulkach znalazło by się miejsce na logo np żywca z przodu i napis z tyłu na koszulce.Jest miejsce na herb na spodenkach.Wszystko jest kwestia ceny.Jakoś na wyjazdowych koszulkach do USA dało się.
Trzeba tylko łaskawie dupy przyspawane do stołków ruszyć.Przecież można nie na 5 mln tylko nawet na te 2 mln sponsora znaleźć który na to pójdzie.Dla nas te 2 mln rocznie to wzrost budżetu aż o 20 % i krok do przodu.
Dziwię sie tylko profesorowi że pozwala na taki stan jaki jest i nie zrobi porządku.
Regularnie czyta forum to może czytając przejrzy w końcu na oczy.
potter jak mozesz miec pretensje o cen biletow do marketingu ?? oni nie maja z tym nic wspolnego, ceny bieltow ustala gosc ktory zarzadza kasa, tak samo jak wszystko inne dgzie jest potrzebna kasa zalezy tylko i wylacznie od tego czy on powie "OK dostaniecie kase na to" czy powie "wypchajcie sie".
Co do stoisk w hipermarketach, wlascicielem tych ze stoisk jest Wislak.
Na moje oko potter chcesz zrobic z marketingu kozla ofirnego odciagajac uwage od prawdziwego powodu problemow Cracovii.
kkk właścielem stoisk jest wiślak?Zapytam w którym markecie?Nie ma nas w żadnym markecie
żeby było nas widać i ekspozycja była porównywalna do tej wiślackiej.Także daruj sobie te bzdury.Wszystko wymyślacie by wybielić tych nierobów.A to złośliwi kibice wisły nie dają sprzedawać bo leją atramentem ,teraz właścicielem wszystkich stoisk jest wiślak .
Następny przyjdzie i napisze że policja broni sprzedawać albo kosmici.
Tak kkk mam o cenę biletów zarzuty do marketingu.Zapytam kto serwuje kibicom te durne promocje wg bez wyczucia rynku.Podam konkretny przykład tej pseudo promocji(połączenie meczy hokeja i piłki)Mieliśmy 3 mecze w odstępie 4 dni (2 mecze play off hokeja i mecz ligowy z legią).I co wymyślają tęgie głowy z marketingu dla 14 latka obniżkę aż o 10 zł na ostatni mecz czyli hokej pod warunkiem wykupienia super drogiego biletu na legie za 30 zł.Efekt znamy zaledwie 5 tys na legii i sporo pustego miejsca,brak kompletu na play off.
Tych młodych ludzi stać by było na 30 zł na oba mecze 20 na legię i 10 na play off.
Efekt tej durnoty znamy tylko z mojego osiedla ok 50 osób ogladało mecz w c+.Na innych osiedlach było podobnie.
Nie był to jedyny przykład ,,promocji''marketingu.Nie można za wszystko winić profesora i Tabisza.Nie szukam żadnego kozła ofiarnego,by odciągnąć uwagę od prawdziwych problemów Cracovii.Wielokrotnie Tabiszowi ode mnie sie dostawało i Wysockiemu również.U mnie nie ma ,,równych ''i równiejszych.Marketing czy dział finansowy działają fatalnie i zasługują na gruntowny remont i przewietrzenie .Podobnie jak osoby odpowiedzialne za organizacje meczy (szczególnie relikt poprzedniej epoki)i osoba odpowiedzialna za to że kibica Cracovii traktują jak bydło.
Potter ja nie wiem jak Ci to przetlumaczyc zebys to przyjal do swojej wiadomosci, marketing nic nie moze zrobic jesli Kubus im na tonie pozwoli. Dajesz przyklad promocji na ceny biletow, czy Ty nie potrafisz zrozumiec ze Wszystkei ich pomysly musza byc zaakceptowane ?? bo mozesz mi wierzyc ze gdyby wysokosc promocji itp. sprawy zalezaly tylko od marketingu to bys mial mase dzieciakow na stadionie zadowolonych, mial bys caly stadion pelny co mecz, mial bys mas konkursow i mial bys mase promocji na bielty ktore by Cie zadowalaly, tylko zrozum to ze jest jeden typ ktory upierdala wszystko, bo jego to pierdoli czy na meczu jest komplet czy stadion swieci pustkami, jesli zarobek jest ten sam to woli pustki.
edit.
zapomnialem napisac ze nie jestem pracownikiem marketingu.
potter
........Wielokrotnie Tabiszowi ode mnie sie dostawało i Wysockiemu również.U mnie nie ma ,,równych ''i równiejszych.........
no i co??????????
Nie obraź sie ale kim Ty dla nich jesteś aby brali pod uwage Twoje pomysły i przemyślenia??? że tak powiem "krzykacze" są dla nich nikim, Było koło sympatyków , założyc/reaktywować cos takiego teraz , wybrac władze i mają wtedy z "kim" rozmawiać a nie z "krzykaczami".
kkk_84 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
>
> zapomnialem napisac ze nie jestem pracownikiem
> marketingu.
Nie sądzę, żeby Ci Potter uwierzył. :D
potter Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Panie sterby wymieniłeś pan błędy marketingu
> te mało istotne.
> Ceny biletów pseudo promocje wzbudzają u
> kibiców Cracovii uśmiech zażenowania.Zapytam
> kto mimo szumnych zapowiedzi że Cracovii zależy
> na rodzinach te rodziny wygonił?Zapytam kto
> wymyślił dla naszych pasiastych dzieciaków i
> młodzieży te ceny biletów.Przykład mecz z
> legią i 30 zł który wg tych pacanów miał za
> bilet dać 14 latek.Efekt był widoczny tylko na 1
> moim osiedlu ok 50 młodych pasiaków oglądało
> mecz w c+.Na innych osiedlach było podobnie.
> Takie przykłady braku wyczucia runku i wręcz
> niedorozwoju umysłowego można mnożyć.I już
> teraz mogę się założyć że to nie koniec
> idiotyzmów.Ci ludzie nie rokują nadziei na nic
> lepszego w następnym sezonie.
Pan KKK napisał, więc nie będę się powtarzał, zwłaszcza, że to przecież mój "kumpel z marketingu" ;)
> Twoje zdanie o strachu sprzedawców (w
> sprzedawaniu naszych pamiątek)w dużych sklepach
> kwituje pustym śmiechem.Gorszej durnoty nie
> mogłeś już chyba wymyślić by znaleźć alibi
> na nieróbstwo.
Informacja o strzykawkach z atramentem pochodzi bezpośrednio od Pana Rafała Wysockiego.
Panie Potter, podobno lubisz poupychać Zarządowi, to idź i powiedz Vice-prezesowi w twarz, że opowiada idiotyzmy.
> Dziwię sie tylko profesorowi że pozwala na taki
> stan jaki jest i nie zrobi porządku.
I tu jest pies pogrzebany.
Panie Potter przestań Pan się dziwić!
Zacznij Pan myśleć!!!
Żenada Panie Potter, żenada..szkoda słów na komentarz bo widać nikt nie jest w stanie przemówić Panu do rozumu..(być może dlatego że jego brak??:/) prosze przynajmniej nie obrażać ludzi pracujących w marketingu tymi epitetami których Pan używa ..świadczy to tylko o tym jak bardzo jest Pan ograniczony!
Czyli jak to śpiewała pewna grupa ,,nie ma winnych wszyscy święci''.Marketing nie winny -pracujący że ho ho.Dział finansowy też sami pracusie.Osoby odpowiedzialne za organizacje meczy ,bezpieczeństwo na stadionie także sami tytani pracy.
Tylko jak jest tak ,,dobrze ''jest tak źle.Na kogo jeszcze ci ludzie zrzucą winę za swoje nieróbstwo.Bo winien jest Filipiak ,tabisz i ten niedobry pies co nie chce w marketach naszych pamiątek .I ci niedobrzy kibice wisły co nie mają nic do roboty tylko wylewać atrament na nasze pamiątki.Jaką bajkę jeszcze usłyszę???.
Awaria nie obrażam się w żaden sposób.Forum jest dla profesora cennym źródłem informacji.
Nieroby o tym wiedzą i bronią swojej dupy i ciepłych posadek.
Jeśli stan rzeczy sie nie zmieni sterby ze swoja świtą może liczyć na to że nierobom nie odpuszczę i wszystkiego pod dywan nie zamiotą.
Pomysł awarii z reaktywacją koła jest świetny,podpisuje się pod nim i sam chętnie został bym
jego członkiem.
no ja pierdole potter, nie wiem co Ci sie stalo ale przestales myslec
swoja droga szykuj sobie juz pazurki na marketing, bo zaniedlugo sobie po nich pojezdzisz, tylko sie sezon zacznie, a ja Ci juz moge powiedziec ze to nieich wina.
a zapomnial bym, ja juz koncze dyskusje w temacie, bo co by nie napisac to i tak Potter wie najlepiej, swoja droga niech mnie Tabisz zwolni z pracy :D skoro tam pracuje podobno :)
Powiem Wysockiemu w twarz oczywiście panie sterby.Najpierw sprawdzę czy to faktycznie on takie głupoty o strzykawkach wygaduje.Drugim razem proponuje puścić plotkę bardziej wiarygodną.Te o strzykawkach i o kibicu wisły co nie chce handlować naszymi pamiątkami we WSZYSTKICH WIELKICH SKLEPACH możecie opowiadać dzieciom na dobranoc.
kkk 84 nigdzie nie napisałem ze tam pracujesz.Co to sterby mam uzasadnione wątpliwości ze tak jest.
Ingeborga dam spokój tym ludziom jak zobaczę efekty ich pracy .Tych póki co nie ma i nie mogą liczyć na to że ich nieróbstwo będę chwalił.W tej chwili to oni nie tylko na krytykę zasługują,ale na rozliczenie za ten stan który jest.
Bełchatów z największym budżetem w lidze
PAP /13:52
Wicemistrz Polski, PGE BOT Bełchatów będzie w nadchodzącym sezonie Orange Ekstraklasy dysponował największym budżetem, szacowanym na 40 milionów złotych, mistrz Polski, Zagłębie Lubin - 27,5 mln, twierdzi portal finansowy money.pl w specjalnie opracowanym raporcie.
Według raportu polskie kluby piłkarskie, które w sezonie 2007/08 wystąpią w rozgrywkach Orange Ekstraklasa, będą dysponowały najwyższym budżetem w historii - 16 drużyn będzie miało w sumie ok. 100 mln zł więcej do wydania niż w poprzednim sezonie.
Portal podaje szacunkowe kwoty - w poprzednich rozgrywkach określił łączny budżet klubów ekstraklasy na 191,5 mln zł, najbliższy został oszacowany na 280,5 mln zł.
Jako jeden z powodów wzrostu zaangażowania środków finansowych na działalność polskich klubów piłkarskich portal wymienia przyznanie Polsce (i Ukrainie) organizacji mistrzostw Europy w 2012 r. Powołuje się przy tym na przykład niemiecki.
Zdaniem autorów raportu - po ubiegłorocznych mistrzostwach świata wzrosła w Niemczech frekwencja na zmodernizowanych stadionach. Na podobne efekty liczą właściciele polskich klubów ekstraklasy - podkreślają. - Wielkie nadzieje wiążemy z wpływem EURO 2012 organizowanego nad Wisła - portal cytuje słowa współwłaściciela koncerny ITI, Jana Wejherta.
Autorzy raportu zwracają także uwagę, iż przyznanie Polsce organizacji ME 2012 spowodowało wzrost budżetów klubów, wynikający także m.in. z roszad sponsorów. W poprzednich rozgrywkach 20 milionami dysponowały tylko trzy kluby (Legia Warszawa, Groclin Grodzisk Wlkp, Wisła Kraków), w najbliższym - jak szacuje portal - liczba ta wzrośnie dwukrotnie.
Portal podkreśla, iż w nadchodzącym sezonie najbardziej wzbogaci się wicemistrz Polski - w poprzednim sezonie BOT GKS Bełchatów dysponował budżetem 8 mln zł, w nadchodzącym PGE GKS Bełchatów - będzie miał co najmniej 40 mln.
- Od GKS oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w naszą narodową dyscyplinę, piłkę nożną. Najbardziej będzie nas cieszyć dobra gra piłkarzy zarówno w rozgrywkach krajowych jak i międzynarodowych. Swoją sportową postawą będą najskuteczniej promowali PGE - portal przytoczył słowa Jacka Sochy, prezesa Polskiej Grupy Energetycznej, w skład której wszedł także BOT.
Raport przewiduje, iż znacząco wzrośnie budżet Zagłębia Lubin. Mistrz Polski od spółki KGHM otrzyma 5 mln zł na transfery. "Czas skończyć z minimalizmem. Jeżeli będziemy mistrzami Polski to będę głosował za znaczącym zwiększeniem budżetu klubu. Nawet o kilkadziesiąt milionów złotych" - to zacytowane słowa Mariusza Bobera, przewodniczącego Rady Nadzorczej Zagłębia SSA, również prezesa KGHM Ecoren, wypowiedziane jakiś czas temu.
Według autorów raportu stawkę krezusów w Orange Ekstraklasie powinny uzupełnić - Lech Poznań, Legia Warszawa, Groclin Dyskobolia Grodzisk Wlkp., Wisła Kraków. W odniesieniu do Legii podkreślają, iż wpływ na sytuację tego warszawskiego klubu ma czwartkowa decyzja Rady miasta, zwiększająca ze 180 do 365 milionów kwotę zapisaną w budżecie na budowę stadionu Legii przy ulicy Łazienkowskiej.
Istotną tendencją w polskim futbolu staje się chęć uczestnictwa w tej dziedzinie coraz większej liczby biznesmenów. Przykładem chociażby Widzew Łódź, którego grono akcjonariuszy powiększył Sylwester Cacek, założyciel Dominet Banku, znajdujący się na liście stu najbogatszych Polaków. W klubie łódzkim pozostali także dotychczasowi właściciele - Zbigniew Boniek i posiadacz firmy Lukullus, Wojciech Szymański, podkreśla portal. Po wejściu Sylwestra Cacka do spółki akcyjnej Widzew Łódź nieoficjalnie wiadomo, że finanse łódzkiego klubu wzrosną z 7 milionów do 15 milionów złotych - przypuszcza portal.
Nowy, możny właściciel Górnika Zabrze - Allianz Polska zapewnia, iż podwoi budżet klubu. "W 2005 roku odkryliśmy Roberta Kubicę i w myśl hasła +wspieramy najlepszych w drodze na szczyt+ pomogliśmy mu na jego drodze do Formuły 1. Wierzę, że i tym razem będziemy mieć szczęśliwą rękę i sukcesami zakończy się nasze zaangażowanie w Górnika Zabrze" - to kolejny cytat - z Pawła Dangela, prezesa zarządu Allianz Polska - zamieszczony przez money.pl
Portal swój raport zamyka puentą - jeszcze nigdy polskie drużyny piłkarskie, grające w 1 lidze nie miały tak dużo pieniędzy do wydania. Solidne firmy, które są właścicielami coraz większej ilości klubów gwarantują zaś, że mamy do czynienia z przemyślanymi inwestycjami, które nie skończą się z dnia na dzień, jak często bywało w przeszłości.
Budżety klubów piłkarskich Orange Ekstraklasa:
2006/07 2007/08
Zagłębie Lubin 17,5 27,5
BOT GKS Bełchatów 8 40 (PGE BOT)
Legia Warszawa 24 25
Cracovia Kraków 11 15
Groclin Dyskobolia Grodzisk 23 26
Lech Poznań 14 27
Kolporter Korona Kielce 15 18
Wisła Kraków 25 30
ŁKS Łódź 4 4
Odra Wodzisław 6 8
Arka Gdynia 9 -
Widzew Łódź 7 15
Górnik Łęczna 10 -
Górnik Zabrze 5 15
Wisła Płock 8 -
Pogoń Szczecin 4 -
Ruch Chorzów 10 Jagiellonia Białystok 9 Polonia Bytom 4 Zagłębie Sosnowiec 7 Arka, Górnik Łęczna, Wisła Płock i Pogoń Szczecin - zostały zdegradowane z ekstraklasy w sezonie 2006/07, ich miejsce zajęły - Ruch, Jagiellonia, Polonia Bytom i Zagłębie Sosnowiec.
W nadchodzącym sezonie najprawdopodobniej nazwa klubu wicemistrza Polski zmieni się na PGE GKS Bełchatów.
To nasze zestawienie 15 mln jest razem z hokejem .Tak jak w ubiegłym sezonie podawano 13 mln z tego ok 3 to hokej.Także nie ma co liczyć na 15 mln na piłkę.Tak jak podawałem
jesteśmy daleko w tyle za 7 zespołami,nieco gorsi od Ksg i widzewa.To plasuje nas na pozycji 10 .Nie wiele do nas ma ruch i jagiellonia.
Po takim zestawieniu zasadne jak najbardziej zasadne wydaje się pogonienie śmierdzących leni
do roboty.Dotyczy się do głównie tych z działu handlowego na czele z wiślakiem od flag.
Powinien wrócić tam gdzie jego miejsce.
Sterbego i jego marketing tym razem zostawię i dam szanse na poprawę!!!!
Budżety nie grają, ciekawe jak w porównaniu z tym zestawieniem będzie wyglądać tabela na koniec sezonu 2007/2008.
ja jestem ciekaw jak wyglada tabela dlugow klubow ;)
Cześć, wygląda na to, że interesuje Cię ten temat!
Kiedy utworzysz konto, będziemy w stanie zapamiętać dokładnie to, co przeczytałeś, dzięki czemu możesz kontynuować dokładnie w miejscu, w którym skończyłeś. Otrzymasz również powiadomienia, gdy ktoś Ci odpowie. Możesz także użyć „Lubię to”, aby wyrazić swoje uznanie. Kliknij przycisk poniżej, aby utworzyć konto!
Aktualnie przeglądający (1 użytkowników)
Goście (1)