Witaj! Logowanie Rejestracja

Na CAŁYM forum obowiązuje kategoryczny zakaz umieszczania jakichkolwiek postów, tematów, sygnatur, linków, obrazków itp. związanych z polityką! W przypadku złamania tego zakazu będziemy najpierw ostrzegać, a następnie bez zastanowienia się BANOWAĆ! (October 26)

Zagłębie Lubin - CRACOVIA 05.11.2017 godz. 15:30



Merol
Liczba postów:1,404 Reputacja: 436
28-10-2017, 23:22 #1
Nie zakładałem wątku meczowego już od kilku lat, więc być może tym razem .... Okupuję miejsce lidera w typowaniu frekwencji i to powinno przynieść szczęście Wink
DO BOJU CRACOVIA!!!!!!!!!!!!!!



AGAINST MODERN FOOTBALL
               CRACOVIA


squier strat
Liczba postów:3,292 Reputacja: 881
28-10-2017, 23:42 #2
a co ma Twoje typowanie do faktycznej liczby na trybunach?
zgodzisz się ze mną, że dzisiaj było najwyżej 3,5 koła na stadionie?

a wracając do meczu z Lubinem to wpie.rdolą nam 5:0



Merol
Liczba postów:1,404 Reputacja: 436
28-10-2017, 23:48 #3
Zgodzę się- jasne. A wzmianka z typowaniem to z przymrużeniem oka, wiec wyluzuj. Tonący brzytwy się chwyta Smile Acha i na bank nie będzie 5:0.., obstawiam 4:1



AGAINST MODERN FOOTBALL
               CRACOVIA

Khalid Pasiak
Liczba postów:13,445 Reputacja: 481
29-10-2017, 00:54 #4
(28-10-2017, 23:48)Merol napisał(a):  Zgodzę się- jasne. A wzmianka z typowaniem to z przymrużeniem oka, wiec wyluzuj. Tonący brzytwy się chwyta Smile Acha i na bank nie będzie 5:0.., obstawiam 4:1

No to przegwizdane. Big Grin Odkąd Sehtan zakładał to meczu nie przegraliśmy. teraz to po zawodach Tongue




http://www.pajacyk.pl/ Wejdź, kliknij brzuszek pajacyka i pomóż  głodnym dzieciom +Ustaw jako stronę startową!!!

Merol
Liczba postów:1,404 Reputacja: 436
29-10-2017, 01:18 #5
Fakt- no to kasujemy.
Panowie Moderatorzy-do dzieła, Sehtan-Ty też!
Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-10-2017, 01:20 przez Merol.



AGAINST MODERN FOOTBALL
               CRACOVIA

Sehtan
Liczba postów:1,678 Reputacja: 391
29-10-2017, 09:25 #6
Dobra, już ochłonąłem nieco. Generalnie mogę założyć wątek ale coś czuję, że po tym meczu moja seria nieprzegranych ale też niestety frajersko zremisowanych meczy i tak się skończy.

To już tam decydujcie - jak usuniecie to dajcie znać na priv to założę ;]



gargamel9998
Liczba postów:5,483 Reputacja: 1,845
29-10-2017, 09:48 #7
Jezeli chodzi o moje zdanie- nie usuwać.
Pierwsza myśl (próba) najlepsza - moze wygramy lub zremisujemy :p



13 czerwca - Pamiętaj, abyś dzień święty święcił

"Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz"

Cracovia i Polonia - ślubowały sobie wierność do samego końca

Sehtan
Liczba postów:1,678 Reputacja: 391
29-10-2017, 10:18 #8
Nie no spoko, tak napisałem. Generalnie chyba tutaj remis to będzie sukces w naszej obecnej formie (jeśli można to nazwać w ogóle formą) ...



squier strat
Liczba postów:3,292 Reputacja: 881
29-10-2017, 10:40 #9
(28-10-2017, 23:48)Merol napisał(a):  Zgodzę się- jasne. A wzmianka z typowaniem to z przymrużeniem oka, wiec wyluzuj. Tonący brzytwy się chwyta Smile Acha i na bank nie będzie 5:0.., obstawiam 4:1

nie no spoko, przecież to nie Twoja wina, że ktoś robi sobie jaja z frekwencji 
ale muszę przyznać, że wczoraj byłem mocno wku...ny na tych paralityków



leszeczek
Liczba postów:10,671 Reputacja: 2,351
29-10-2017, 11:52 #10
(29-10-2017, 10:40)squier strat napisał(a):  
(28-10-2017, 23:48)Merol napisał(a):  Zgodzę się- jasne. A wzmianka z typowaniem to z przymrużeniem oka, wiec wyluzuj. Tonący brzytwy się chwyta Smile Acha i na bank nie będzie 5:0.., obstawiam 4:1

nie no spoko, przecież to nie Twoja wina, że ktoś robi sobie jaja z frekwencji 
ale muszę przyznać, że wczoraj byłem mocno wku...ny na tych paralityków
Na tych co nie przyszli na mecz, czy na tych z murawy?

Wątku nie zamykać, potrzebna jakaś odmiana, zresztą przestałem już przywiązywać wagę do przesądów.

Jedyne w co pozostaje wierzyć, że gdy jedziemy do drużyny z czołówki tabeli (być może lidera), krótko po wpierdolu od niego u siebie, nie pozostaje nam nic innego jak sprawić niespodziankę. Buki do dzieła!



"dopóki nie było internetu, nie zdawałem sobie sprawy z tego ilu na świecie jest idiotów" S.Lem

Skrajność poglądów jest gorsza od głupoty

Slapi1988
Liczba postów:2,773 Reputacja: 144
29-10-2017, 12:07 #11
(29-10-2017, 11:52)leszeczek napisał(a):  Jedyne w co pozostaje wierzyć, że gdy jedziemy do drużyny z czołówki tabeli (być może lidera), krótko po wpierdolu od niego u siebie, nie pozostaje nam nic innego jak sprawić niespodziankę. Buki do dzieła!

Kim ?
Chyba ze okaze sie ze Probierz przez 5 miesiecy uczyl chlopakow specjanlej taktyki. Po godzinach spotykali sie w piwnicy Probierza i jak niegdys Powstancy Warszawscy zglebiajacy polska literature po nocach, tak nasi wpajali specjalna taktyke.. taktyke ktora zostanie zaprezentowana specjalnie na mecz w Lubinie ! Babole Sandomierskiego, nieumiejetnosci rozegrania i marnowane okazji Piatka to byla tylko zaslona dymna ! Szwindel majacy na celu zeby przeciwnik nas zlekcewazyl. To wlasnie od 15 kolejki genialny plan naszego genialnego dowodcy wchodzi w zycie. Swiadczy o tym zachowanie Filipiaka z wczorajszego wywiadu. Prezes tryska optymizmem bo wie, wie co bedzie sie dzialo w nastepnych kolejkach !  
Nikt nas nie zatrzyma. ..zaczynamy marsz ku mistrzostwu !!



wrobelson
Liczba postów:1,549 Reputacja: 302
29-10-2017, 14:40 #12
Teoretycznie powinni nas pyknac 3:0, ale w praktyce moze tak zle nie bedzie .... oby Rolleyes


Nie wiem czy to dobra czy zla wiadomosc przed meczem z nami, ale Zaglebie dzis przegralo 3:1.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-10-2017, 18:10 przez wrobelson.



quentin
Liczba postów:6,834 Reputacja: 1,239
30-10-2017, 11:50 #13
Jeśli ta liga ma przedstawiać sobą jakąś wartość to taki zespół jak Zagłębie powinien jebnąć taki zespół jak Cracovia nie męcząc się przy tym za bardzo. Na szczęście tej lidze tego brakuje i w tym można upatrywać jedynej nadziej na ten mecz. Przesłanek by Cracovia wywiozła jakiekolwiek punkty z Lubina na podstawie ich gry nie ma.



hank
Liczba postów:7,086 Reputacja: 5,616
30-10-2017, 13:57 #14
Zawsze jeszcze pozostaje nadzieja, wszak ona umiera ostatnia .



Semper fidelis .
Nigdy nie zejdziemy na psy

KruszynaKSC
Liczba postów:6,714 Reputacja: 3,853
30-10-2017, 14:25 #15
Niedziela... 15.30... piękna pora z kotletem i rosolem do meczu... lepszej pory być nie może Wink
Janusz na bank będzie zadowolony Big Grin
Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2017, 15:18 przez KruszynaKSC.



"Kocham,kocham tylko Ja!!!
Zawsze,zawsze bede z Nia!!!
Nawet,nawet w chwili zlej!!!
Nigdy,nie opuszcze Jej!!!"

świątnik
Liczba postów:365 Reputacja: 107
30-10-2017, 15:39 #16
Nie lepiej umazac wąsa musztardą na sektorze?



Merol
Liczba postów:1,404 Reputacja: 436
30-10-2017, 16:25 #17
Nie wiadomo jaką leją do kiełbasy w Lubinie-lepiej nie ryzykować Big Grin



AGAINST MODERN FOOTBALL
               CRACOVIA

wrobelson
Liczba postów:1,549 Reputacja: 302
30-10-2017, 17:13 #18
Mam nadzieje, ze sie nie spelni najgorszy scenariusz tego meczu ... tz. ze po ostatniej porazke w Bialymstoku pilkarze Zaglebia beda wkurzeni, siada na nas mocnym pressingiem od 1 minuty, nasi nie beda sobie z tym radzic i po 20 minutach meczu bedzie 2:0 dla Zaglebia Sleepy .Tym bardziej ze Zaglebie u siebie jest bardzo mocne ...



świątnik
Liczba postów:365 Reputacja: 107
30-10-2017, 17:16 #19
Aj tam. Jezeli na drugą polowe wyjdzie drużyna przez durze D i odwroci wynik spotkania na swoją korzyść to dla mnie moze byc Cool



zubereg Moderator
Liczba postów:7,329 Reputacja: 411
30-10-2017, 19:29 #20
Remis będzie sukcesem, choć nic nam nie daje...








Skocz do: