Witaj! Logowanie Rejestracja
PYTANIA I PORADY!!



BartAcid
Liczba postów:5,585 Reputacja: 524
10-05-2018, 21:27 #1,841
Dam znac jutro bo nie pamietam hasla, a nie mam teraz jal sprawdzić.






BartAcid
Liczba postów:5,585 Reputacja: 524
10-05-2018, 21:31 #1,842
Nie pamietam hasla. Jutro sprawdze i dam ci znac.





squier strat
Liczba postów:3,914 Reputacja: 1,836
14-05-2018, 18:12 #1,843
Pilnie poszukiwany dobry fizykoterapeuta dla kilkuletniego dziecka.
Kraków lub okolice.
Dzięki



rene
Liczba postów:72 Reputacja: 5
16-05-2018, 17:25 #1,844
Musze kupić tanią pralkę i mam dwa pytania

1. Używał ktoś sprzętu MPM? Pani w sklepie zachwalała że "Polska firma"
2. Na pewno kupię z przedłużoną gwarancją i słyszałem że AGD RTV kombinują z nią strasznie bo to jest ubezpieczenie a nie gwarancja serwisowa itd.....????

Z góry dzięki za odpowiedź



KruszynaKSC
Liczba postów:7,452 Reputacja: 5,857
16-05-2018, 17:40 #1,845
(16-05-2018, 17:25)rene napisał(a):  Musze kupić tanią pralkę i mam dwa pytania

1. Używał ktoś sprzętu MPM? Pani w sklepie zachwalała że "Polska firma"
2. Na pewno kupię z przedłużoną gwarancją i słyszałem że AGD RTV kombinują z nią strasznie bo to jest ubezpieczenie a nie gwarancja serwisowa itd.....????

Z góry dzięki za odpowiedź

To i ja sie podlacze pod pytanie...Tez na kupnie jestem bo stara juz ledwo zipie...
co wogole polecacie w miare dobrych pieniadzach...



"Kocham,kocham tylko Ja!!!
Zawsze,zawsze bede z Nia!!!
Nawet,nawet w chwili zlej!!!
Nigdy,nie opuszcze Jej!!!"

sterby
Liczba postów:6,439 Reputacja: 4,202
16-05-2018, 20:04 #1,846
Nie znam sprzętu MPM, ale miałem do czynienia z przedłużoną gwarancją czyli de facto ubezpieczeniem od awarii.
Coś mnie tknęło i wykupiłem takie ubezpieczenie dla zmywarki.
Zmywarka się zepsuła w okresie owego ubezpieczenia zwróciłem się do serwisu o naprawę. Naprawę zrealizowano po 3 miesiącach.
Najpierw postawiono złą diagnozę, a potem podobno nie było części, masakra.
Aha i termin naprawy nie wydłuża okresu ubezpieczenia.
Tak więc proponuję dobrze się wczytać w umowę. Koszt ubezpieczenia ok 250 pln, koszt naprawy >500



[Obrazek: comment_tWHSap1AVSha9ZfklcXcEruuYp0SwdvA,w400.jpg]
Prawda jest prawdą, nawet wtedy gdy nikt w nią nie wierzy.

Błąd jest błędem, nawet jeśli wszyscy w niego wierzą.

jurassic
Liczba postów:5,068 Reputacja: 866
16-05-2018, 20:19 #1,847
Żadnego badziewia mpm itp. !



Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy !!!

STARA HUTA 82
Liczba postów:71 Reputacja: 257
16-05-2018, 21:32 #1,848
https://www.oleole.pl/pralki/candy-smart...61d3.bhtml Polecam, wniesienie za darmo,starą ( tzn pralkę) zabiorą za darmo, a co do candy, mam model go6 9letni który powoli dogorywa i wezmę niebawem tą którą Wam polecam. Co do mojej candy, jedna awaria usunięta na gwaracji (wybierak programu) oraz skończyłem szczotki w silniku ale to raczej eksploatacja a nie awaria. Miały prawo się zużyć bo sprzęt pracuje codziennie. Z zalet dodam wielkie drzwi, wąziutka 40cm, no i 6kg załadunku
Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-05-2018, 21:34 przez STARA HUTA 82.



BartAcid
Liczba postów:5,585 Reputacja: 524
17-05-2018, 09:03 #1,849
W domu od 4 lat kręci się LG. Silnik na bębnie, mniej wibracji. Też można uznać że lata codziennie. Przy 3 dzieci nie ma innej opcji. 6kg, drzwi na metalowym pożądnym zawiasie. Cicha i faknie świeci i gra jak skończy pranie.

Miałem brać ją z ta gwarancją w euroagd ale dostałem zjebe i ze na piwo nie bede dostawał wiec nie wziąłem.

Choć teraz inżynier obsługująca brała by jednak samsunga. Pamięć już nie ta więc często sie coś dorzuca.





KruszynaKSC
Liczba postów:7,452 Reputacja: 5,857
17-05-2018, 10:24 #1,850
Inżynier obsługująca Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin



"Kocham,kocham tylko Ja!!!
Zawsze,zawsze bede z Nia!!!
Nawet,nawet w chwili zlej!!!
Nigdy,nie opuszcze Jej!!!"

jurassic
Liczba postów:5,068 Reputacja: 866
17-05-2018, 12:32 #1,851
Dobrze, że pani inżynier, a nie pani inżynierowa, bo ta pierwsza zdobyła tytuł głową !  Tongue



Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy !!!

BartAcid
Liczba postów:5,585 Reputacja: 524
17-05-2018, 15:16 #1,852
Jak ja się nie chcę doktoryzować to muszę inzynierować Wink





isaac
Liczba postów:4,237 Reputacja: 108
04-06-2018, 14:19 #1,853
Ktoś poleci jakiś fajny spektakl komediowy w krakowskich teatrach ?



[Obrazek: 2efibgx.jpg]

tofi
Liczba postów:1,986 Reputacja: 15
27-06-2018, 14:51 #1,854
Ktoś może polecić dobrego doradcę kredytowego?



Na leżajskiej ziemi wychowany, herbowi w pasy oddany...
[Obrazek: r2rv41.jpg]

CHT
Liczba postów:1,434 Reputacja: 215
01-07-2018, 16:50 #1,855
Składał ktoś elektronicznie wniosek o tą zniżkę dla mieszkańców na KKM? Tam jest opcja, że można to nabić na KKM ze zdjęciem. Ja mam kartę i osobno legitkę z fotką. Nie wiem czy na to da radę czy trzeba nową KKM-kę wyrobić.



[Obrazek: 65aedi.jpg]

maczcz
Liczba postów:121 Reputacja: 160
04-07-2018, 17:10 #1,856
Trzeba będzie wyrobić nową, czyli elektronicznie nic nie ździałasz idz do punktu



"Hasłem naszym jest Cracovii chwała!"
[Obrazek: 500px-Maxima_flaga_projekt.JPG]

BartAcid
Liczba postów:5,585 Reputacja: 524
05-07-2018, 08:45 #1,857
Ja czekam na akceptacje i wtedy coś więcej powiem czy dobijają.

Nie mogą mi dać nowej bo mam KKM z KKDR już więc muszą mi dobić. Na eKK też złożyłem.





BartAcid
Liczba postów:5,585 Reputacja: 524
11-07-2018, 18:07 #1,858
Kupowałem właśnie miesieczny w automacie i pojawił sie guzik do wgrania uprawnień KK na KKM.

Moje jeszcze nie aktywowane wiec mi powiedziało że brak.





CHT
Liczba postów:1,434 Reputacja: 215
14-07-2018, 19:28 #1,859
(11-07-2018, 18:07)BartAcid napisał(a):  Kupowałem właśnie miesieczny w automacie i pojawił sie guzik do wgrania uprawnień KK na KKM.

Moje jeszcze nie aktywowane wiec mi powiedziało że brak.
Pewnie dopiero od 1 sierpnia będzie się dało.

[http://kmkrakow.pl] - taką masz tą KKM?
Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2018, 19:38 przez CHT.



[Obrazek: 65aedi.jpg]

BartAcid
Liczba postów:5,585 Reputacja: 524
14-07-2018, 20:00 #1,860
Nie dokładnie ale wydawaną w tym roku mam więc wedle tekstu mam spersonalizowaną już.

Niech się nie obijają. Do 12 sierpnia mają czas bo wtedy kończy mi się miesięczny.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-07-2018, 20:01 przez BartAcid.










Skocz do: