Witaj! Logowanie Rejestracja
PYTANIA I PORADY!!



waskicracovia FC Miechów
Liczba postów:427 Reputacja: 0
04-01-2010, 15:31 #41
SaNtO Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> jak kurier mi przywiezie przesylke to moge przed
> zaplata otworzyc ją i sprawdzic czy to jest to co
> chcialem? co jesli nie?


Możesz, masz do tego prawo.



FC MIECHÓW

Nawet w chwili złej, NIGDY nie opuszczę jej !


Lidzia
Liczba postów:6 Reputacja: 0
07-01-2010, 22:43 #42
A ja mam taką małą prośbę....
Piszę, a raczej będę pisała niebawem jak wreszcie się za to zabiorę, pracę licencjacką na temat 'kampanie reklamowe piwa w Polsce' i nie bardzo wiem jak mam napisać konspekt do tej pracy,a pasowałoby go wreszcie oddać promotorowi...
Jeżeli ktoś ma konspekt pracy dyplomowej na jakikolwiek temat to byłabym wdzięczna za podesłanie, chciałabym mniej więcej zobaczyć jak to ma wyglądać... Smile

lidka2305@gmail.com



izbik
Liczba postów:7,714 Reputacja: 14
07-01-2010, 23:18 #43
o i ja mam pytanie. Czy ktos kiedys oprawial koszulke sportowa w zaszklona rame? Zeszlem pare warsztatow ktore zajmuja sie oprawa obrazow w ramy ale oni tego nie robia(jakis stelarz potrzebny czy cus)Moze ktos wie kto sie tym zajmuje?
Ps. Oczywiscie chce oprawic koszulke Cracovii.



Czy w KRAKOWIE czy w LONDYNIE moje serce w PASY bije! 
BANOWANY NA FORUM - ALE WCIAZ ZYWY I CZYTAJACY!

SaNtO
Liczba postów:22,389 Reputacja: 532
07-01-2010, 23:19 #44
tez Cie natchnelo jak zobaczyles swira w tvn'ie?Big Grin



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

MicHuMP
Liczba postów:1,082 Reputacja: 0
07-01-2010, 23:21 #45
http://www.leroymerlin.pl/produkty/antyr...33026-pi=2

Nigdy nie oprawiałem koszulki i nie wiem jak to zrobić, ale też się do tego przymierzam Smile



~empe
Cracovia Pany!

Geopijatyk-Fan Oderki
Liczba postów:8,387 Reputacja: 126
07-01-2010, 23:28 #46
A ja bym chciał usztywnić szalik, niósł bym go na mecz jak deskę na barq. Co mam w tym celu zrobić?



Za treść postów mojego męża nie odpowiadam.

Barbara M.M.

izbik
Liczba postów:7,714 Reputacja: 14
07-01-2010, 23:30 #47
MicHuMP Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> http://www.leroymerlin.pl/produkty/antyramy,124323
> 3126.html?1243233026-pi=2
>
> Nigdy nie oprawiałem koszulki i nie wiem jak to
> zrobić, ale też się do tego przymierzam Smile

dzieki ale to chyba nie to- chce wybrac ladna rame a wogole nie moge znalezc w Krakowie kogokolwiek kto sie tym zajmuje(wstyd juz 2lata tak mi schodza)



Czy w KRAKOWIE czy w LONDYNIE moje serce w PASY bije! 
BANOWANY NA FORUM - ALE WCIAZ ZYWY I CZYTAJACY!

izbik
Liczba postów:7,714 Reputacja: 14
07-01-2010, 23:38 #48
Geos- ja cie prosze- ja powaznie pytam(to jest szczegolna koszulka) Na noc usztywnij co masz w spodniach a nie szalik......



Czy w KRAKOWIE czy w LONDYNIE moje serce w PASY bije! 
BANOWANY NA FORUM - ALE WCIAZ ZYWY I CZYTAJACY!

Iniemamocny2
Liczba postów:1,229 Reputacja: 1
07-01-2010, 23:38 #49
Ale masz problem Izbik. kupujesz ramę, lub antyramę, wkładasz na dechę (czy co tam jest zamiast dechy) koszulkę (ułożenie i stylizacja, to kwestia Twojej fantazji), przykrywasz szkłem i mocujesz je do dechy (czy co tam jest zamiast dechy).
Problem pojawi się, jeśli wykoncypujesz sobie ramę w kształcie koszulki Smile, albo jakbyś nadmuchaną piłkę z autografami chciał oprawić...



,,Hej mała, dosyć o mnie! Porozmawiajmy o Tobie! Co myślisz o mnie?''
Johny Bravo

izbik
Liczba postów:7,714 Reputacja: 14
07-01-2010, 23:54 #50
duzo mi nie pomogles- to ma byc profesjonalnie! Ten "obraz" ma byc w waznym punkcie na scianie(w warsztatach nie umieli a co dopiero ja)



Czy w KRAKOWIE czy w LONDYNIE moje serce w PASY bije! 
BANOWANY NA FORUM - ALE WCIAZ ZYWY I CZYTAJACY!

BartAcid
Liczba postów:9,506 Reputacja: 138
08-01-2010, 12:38 #51
Warsztaty to są o dupe rozbić. Chodziłem by oprawić puzzle, to skończyło sie tym ze teraz jak potrzebuje to w sklepie dla plastyków na Pijarskiej zamawiam anty-ramę, z reguły, na wymiar. Ramy też maja, a założenie faktycznie wygląda tak jak to Iniemamocny opisuje. Idziesz do sklepu, oglądasz jak to się dokładnie montuje i zamawiasz co potrzeba. Możesz też wrzucić koszulke w anty rame i do szkła przykleić ramkę osobno, czy to drewnianą wymyślnie zdobioną czy z jakiegoś innego materiału. "ułożenie i stylizacja, to kwestia Twojej fantazji"



[Obrazek: flaga.jpg][Obrazek: avatar.jpg]

Nagrodą za Naszą wiarę jest że dziś oglądamy to, w co wierzyliśmy.

izbik
Liczba postów:7,714 Reputacja: 14
08-01-2010, 13:05 #52
dzieki -ale cos z tym przyklejaniem to nie bedzie chyba tak, podpisy zawodnikow mi sie rozpuszcza!( no moze i Stefcia podpisu bym nie zalowal)



Czy w KRAKOWIE czy w LONDYNIE moje serce w PASY bije! 
BANOWANY NA FORUM - ALE WCIAZ ZYWY I CZYTAJACY!

BartAcid
Liczba postów:9,506 Reputacja: 138
08-01-2010, 13:21 #53
Jakie przyklejanie? Co najwyżej ozdobnej ramki w koło do anty ramy. Tak to koszulka sie trzyma na docisku a nie na przyklejeniu. Izbik bo mi po glowie chodzi (chyba jeszcze mnie susz trzyma) ze chcesz to nie na leżaco układać, a na wisząco <lol2>



[Obrazek: flaga.jpg][Obrazek: avatar.jpg]

Nagrodą za Naszą wiarę jest że dziś oglądamy to, w co wierzyliśmy.

izbik
Liczba postów:7,714 Reputacja: 14
08-01-2010, 13:45 #54
Dzieki Bart...



Czy w KRAKOWIE czy w LONDYNIE moje serce w PASY bije! 
BANOWANY NA FORUM - ALE WCIAZ ZYWY I CZYTAJACY!

papas06
Liczba postów:199 Reputacja: 0
09-01-2010, 00:11 #55
może ktoś polecić dobrą stronę do ściągania wszelakiej muzyki ?
z góry dziękuje



Moje pierwsze słowa to CRACOVIA!!!

Dementor
Liczba postów:10,283 Reputacja: 1
09-01-2010, 00:18 #56
wrzuta.pl + zrzuta.eu do pojedynczych, do całych płyt: exsite.pl



bezapelacyjnie... do samego końca... mojego lub jej... !

Oczywistym jest, że stwierdzenie "ubecki" jest wywodzącym się z wielopokoleniowej tradycji kibicowskiej tradycyjnym określeniem kibiców GTS Wisła.
Dem, 09.11.2010 r :D

k0la
Liczba postów:797 Reputacja: 28

rene
Liczba postów:200 Reputacja: 2
10-01-2010, 15:14 #58
Witam
Mam problem....zmianiałem wycieraczki a arczej pióra w aucie i oczywiście mój świetny 6 smysł nie przewodział że jak sa postawione do góry same te haki na pióra(nie mam pojęcia jak to sie nazywa) to jest ryzyko że zasprężynują.....no i teraz mam pytanie czy firma ubezpieczeniowa pokrywa takie szkody?czy pokryją i potem pojadą mi po zniżkach?



K-S-C
Liczba postów:360 Reputacja: 0
10-01-2010, 15:21 #59
nie pokryja.



rene
Liczba postów:200 Reputacja: 2
10-01-2010, 15:48 #60
to szybko stracilem zludzenia...
dzieki K-S-C








Skocz do: