Witaj! Logowanie Rejestracja
Przygotowania do sezonu 2017/2018



Diabel
Liczba postów:4,622 Reputacja: 1,864
14-06-2017, 18:38 #21
a co na ten rozkład przygotowan, sparingów, eksperci od mikrocyklów, tlenówek,  doboru sparingpartnerów oraz timingu zmian - czy jest ok, czy juz mamy przechlapane i walczymy o utrzymanie?



= sietniok na Madagaskar, won z Cracovii!! ===
To My


Jarek44
Liczba postów:1,178 Reputacja: 1,299
14-06-2017, 18:44 #22
(14-06-2017, 18:01)Karvin napisał(a):  
(14-06-2017, 17:03)Jarek44 napisał(a):  Wow, Karvin ma swój własny klub???Wink

No a jak myślałeś? Nie ma to tamto Smile
Szacun!!!Wink









Rock
Liczba postów:8,855 Reputacja: 4,295
14-06-2017, 18:47 #23
(14-06-2017, 18:01)Karvin napisał(a):  
(14-06-2017, 17:03)Jarek44 napisał(a):  Wow, Karvin ma swój własny klub???Wink

No a jak myślałeś? Nie ma to tamto Smile
Czy walczysz co roku o Mistrzostwo i Puchar Czech? Smile



taki ze mnie kibol, jak z ciebie prezes

KruszynaKSC
Liczba postów:7,767 Reputacja: 6,855
14-06-2017, 19:04 #24
Karvin sie nie rozdrabnia... nie masrania po galeziach!!! Jak isc to na calosc!!



"Kocham,kocham tylko Ja!!!
Zawsze,zawsze bede z Nia!!!
Nawet,nawet w chwili zlej!!!
Nigdy,nie opuszcze Jej!!!"

tomex
Liczba postów:3,982 Reputacja: 3,789
14-06-2017, 19:15 #25
(14-06-2017, 17:03)Jarek44 napisał(a):  Wow, Karvin ma swój własny klub???Wink
Nie tylko klub ma , ale i całą dzielnicę Gdyni Wink



MakuKSC
Liczba postów:1,485 Reputacja: 1,432
14-06-2017, 19:17 #26
(14-06-2017, 18:38)Diabel napisał(a):  a co na ten rozkład przygotowan, sparingów, eksperci od mikrocyklów, tlenówek,  doboru sparingpartnerów oraz timingu zmian - czy jest ok, czy juz mamy przechlapane i walczymy o utrzymanie?
Jest tylko jeden ekspert, nadtrener Jacek Z. ktory zapewnil nam spokojne utrzymanie na kolejke przed koncem dzieki wspanialemu zwyciestwu....Zaglebia.



Diabel
Liczba postów:4,622 Reputacja: 1,864
14-06-2017, 19:36 #27
zabrzmiales jakbys sie poczuł czyms urazony, pytanie do ekspertow, JZ tu nie pisze.
wymienilem jakąś dzialke w ktorej sie specjalizujesz?



= sietniok na Madagaskar, won z Cracovii!! ===
To My

SaNtO
Liczba postów:16,149 Reputacja: 2,828
14-06-2017, 19:43 #28
Tu nie ma co komentować. Zwykle gierki co kilka dni. Jest fachowiec będzie dobrze. W lecie co prawda nie da się wiele zrobic jeśli chodzi o wytrzymałość ale jakieś podwaliny pod obóz zimowy już jak najbardziej. Na pewno nagle nie zaczniemy biegać jak szaleni przez 100 minut więc nie chciałbym w trzeciej kolejce usłyszeć o tym jak trener od motoryki spieprzyl przygotowania ale lekki progres jest przeze mnie spodziewany



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

ian thorpe
Liczba postów:9,626 Reputacja: 7,072
14-06-2017, 19:52 #29
najbardziej odpowiada mi forma, nie szaleć z radości po czwartym miejscu i nie chlastać się szarym mydłem po ostatnim utrzymaniu. Zaczyna się nowy sezon czyli nowe rozdanie - niech przygotują się jak najlepiej. Zieliński dostał Jankowicza, są nowi zawodnicy, zobaczymy jak się wpasują, jak będą kopać Smile
Tak naprawdę, to większość miała dwa tygodnie przerwy po dość długim sezonie. Część zawodników jest wciąż w grze przez ME. Z tego powodu, odpowiednie zgranie drużyny będzie wymagało dodatkowej "gimnastyki". Dla części zawodników, inne będzie też przygotowanie fizyczne, a to jest o tyle ważne, ze dotyczy to najmłodszych kopaczy a poniekąd jednego najistotniejszego - Piątka, który był najskuteczniejszym w golach naszym piłkarzem.
Przygotowania będą naprawdę trochę skomplikowane, a niektórzy będą się "bujać" z formą. Piątek MUSI ze względu na młody stosunkowo organizm odpocząć. Zobaczymy, dokąd nasz młoda repra dojdzie, bo to też będzie istotne.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-06-2017, 19:55 przez ian thorpe.



JESTEM DUMNY Z BYCIA POLAKIEM !

MakuKSC
Liczba postów:1,485 Reputacja: 1,432
14-06-2017, 19:57 #30
Nie zdziala nic w tym okresie, bo jest za krotki, chociaz z drugiej strony z takiej doliny fizycznej w jakiej sa nasi kopacze, jakakolwiek ciezsza stymulacja powinna dac poprawe, pod warunkiem,ze im od razu nie przywali porzadnych obciazen, bo ich organizmy tego nie wytrzymaja i posypia sie jak domek z kart. Dlugotrwala praca moze ich odbudowac, ale na to potrzeba miesiecy i to wielu. Przed zima moze ich tylko stopniowo przyzwyczaic do wysilku, tak zeby wtedy zrobic im z ***** jesien sredniowiecza, ale z tego co kojarze to ten spec mial cos wspolnego z areobikiem(tzn takie zabawy aplikowal grajkom) wiec cudow sie nie spodziewam.



Aston1906
Liczba postów:12,234 Reputacja: 2,921
14-06-2017, 21:04 #31
Ale tak ogólnie to rozumiem, że powszechnie występujący na forum eksperci od przygotowania fizycznego zdają sobie sprawę, że wychwalany tutaj pod niebiosa Michał Mirota i Piotrek Jankowicz to metodologicznie ta sama szkoła? Wink



Dobry Boże, mam tylko jedno życzenie.
Obudzić się i uświadomić sobie, że Filipiak nie istnieje i nigdy nie istniał...

MakuKSC
Liczba postów:1,485 Reputacja: 1,432
14-06-2017, 21:08 #32
Rozwin mysl ekspercie Astonie, bo jednak obwody z obciazeniami to nie to samo co pajacyki w stylu Chodakowskiej?



Aston1906
Liczba postów:12,234 Reputacja: 2,921
14-06-2017, 23:46 #33
Jankowicz jedzie na samym kardio? No ok, gdzieżbym śmiał się wykłócać z ekspertem Smile



Dobry Boże, mam tylko jedno życzenie.
Obudzić się i uświadomić sobie, że Filipiak nie istnieje i nigdy nie istniał...

Aston1906
Liczba postów:12,234 Reputacja: 2,921
15-06-2017, 19:41 #34
Diego lajkujesz Maka, bo Jankowicz jest kibicem Gwardii? SŁABO Smile



Dobry Boże, mam tylko jedno życzenie.
Obudzić się i uświadomić sobie, że Filipiak nie istnieje i nigdy nie istniał...

DiegoKSC
Liczba postów:2,031 Reputacja: 1,363
15-06-2017, 20:07 #35
Nie, bo ***** pokazał w Cracovii i "chłopcy" odbijaki się od reszty ligi jak pierwszoklasiści w podstawówce od studentów.



NIECH BĘDZIE POCHWALONA BOSKA CRACOVIA

Legum ministri magistratus, legum interpretes iudices, legibus denique idcirco omnes servimus, ut liberi esse possimus.

MakuKSC
Liczba postów:1,485 Reputacja: 1,432
15-06-2017, 20:07 #36
Aston, primo nie moge byc ekspertem, bo nie dobilem do kilku tysiecy postow, na taki moment bede czekal dlugo i kto wie czy w tym czasie nie bedziemy juz swietowac mistrzostwa. Druga sprawa, moge sie mylic co do tego Jankowskiego, bo pamiec slaba, ale jesli to jest ten co byl za Stawa, to jestem w 99,99% pewien,ze aplikowal wlasnie takie nowatorskie metody(w jego opinii) jakimi byly zajecia z areobiku. Jesli tak bylo,to zdecydowanie bardziej wole to co praktykowal Podolinski, czyli trening bokserski dla kopaczy. Sam z wlasnego doswiadczenia wiem, ze duzo lepiej gralo mi sie w pilke po mocnych treningach na sali bokserskiej. Przede wszystkim chodzi o sama intensywnosc treningu, nieporywnywalnie wieksza, jak i o sile dynamiczna ktora sie tak nabywa. Pilkarze to sa generalnie *****,mowie tu o naszej lidze, bo jak np ogladalem Szkotow podczas meczu z Anglikami, to tam graja chlopy jak deby, takie ze do bitki by sie nadawaly.
Odnosnie tego co napisal Sethan, slyszalem plotke, jakoby Stebel trenowal jakis czas z hokeistami, po rozmowie Taty z Trenerem,ale to pewnie legendaWink
Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-06-2017, 20:52 przez MakuKSC.



Aston1906
Liczba postów:12,234 Reputacja: 2,921
15-06-2017, 20:28 #37
Maku, jestem na wczasach i mi wycięło dłuższa odpowiedź, nie mam siły tego powtarzać Smile

Generalnie spoko, więcej dystansu Smile



Dobry Boże, mam tylko jedno życzenie.
Obudzić się i uświadomić sobie, że Filipiak nie istnieje i nigdy nie istniał...

Sehtan
Liczba postów:2,334 Reputacja: 1,107
15-06-2017, 20:46 #38
Poszedłem sobie dzisiaj na siłownię przy ul. Przemyslowa - chyba Saturn Fitness i powiem tak - jakby kopacze trenowali tak ostro jak ekipa z hokeja pod okiem Rohacka, ktora tam dzisiaj byla to bez problemu by wytrzymywali 90 minut meczu i potem jeszcze biegiem wracali do domu Smile



docent
Liczba postów:6,517 Reputacja: 476
15-06-2017, 21:05 #39
Mnie się zawsze zdawało, że trener od przygotowania fizycznego w klubie piłkarskim jest od tego, żeby zawodnicy dobrze grali w piłkę... Nasi przy tak wychwalanym Mirocie, który oby żył wiecznie, mieli wytrzymałość, ale nie mieli szybkości, za to sztywne mięśnie, które utrudniały przyjęcie piłki, drybling, oddanie precyzyjnego strzału itd. Czyli źle grali w piłkę - poprawcie mnie, jeżeli się pomyliłem (tzn. że grali dobrze). Może więc obecny trener przygotowania fizycznego ma jakieś pomysły związane z piłką? taką mam nieśmiałą nadzieję.



"O to zaś głównie chodzi, o tę bezwzględną, najwyżej napiętą energię wysiłku, ktokolwiekbądź jest przeciwnikiem."
Czas, 19.06.1918

MakuKSC
Liczba postów:1,485 Reputacja: 1,432
15-06-2017, 21:08 #40
Docencie, bardzo dobrze prawisz, oni musza przede wszystkim dynamicznie i dlugo biegac, dlatego nie moga sie spuchnac,ale mozna zrobic sile, bedac nadal mimo wszystko smuklym i zwinnym,sa sporty posrednie pomiedzy kulturystyka a rodzima pilkaSmile








Skocz do: