Witaj! Logowanie Rejestracja
1XBET
KUmaci komputerowcy po raz n-ty



BartAcid
Liczba postów:9,650 Reputacja: 269
26-01-2008, 16:37 #21
to poszukaj jeszcze sterowników do kabla od klawiatury



[Obrazek: flaga.jpg][Obrazek: avatar.jpg]

Nagrodą za Naszą wiarę jest że dziś oglądamy to, w co wierzyliśmy.


bartoloksc
Liczba postów:355 Reputacja: 14
26-01-2008, 16:40 #22
TNIJ GO TNIJJJ!Big Grin



Timothy
Liczba postów:714 Reputacja: 0
26-01-2008, 17:26 #23
bartoloksc Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> TNIJ GO TNIJJJ!


hehe, trafny cytat



NK CRACOVIA!

SaNtO
Liczba postów:22,900 Reputacja: 1,296
26-01-2008, 18:08 #24
ani mysza ani klawiatura nie ma kabla ;]



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

BartAcid
Liczba postów:9,650 Reputacja: 269
26-01-2008, 18:24 #25
W takim razie potrzebujesz specjalną wersje sterowników do kabla bezprzewodowego. Jak bys potrzebował go nieco więcej to mam na zbyciu 30m kabla bezprzewodowego. Dorzucam też spowalniacz przyspieszacza lub przyspieszacz spowalniacza.



[Obrazek: flaga.jpg][Obrazek: avatar.jpg]

Nagrodą za Naszą wiarę jest że dziś oglądamy to, w co wierzyliśmy.

SaNtO
Liczba postów:22,900 Reputacja: 1,296
26-01-2008, 18:36 #26
dzieki za pomoc podpinam starą Tongue



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

pasiasty81
Liczba postów:3,288 Reputacja: 1
26-01-2008, 23:49 #27
widzisz, wszystko byloby ok, gdybys podal nazwe/numer modelu tego gryzonia. bez tego nie da rady pomoc.



"Kto powie, że wypełnione szalikowcami trybuny to nie jest miejsce duchowej głębi - niefortunnie powie" (J. Pilch)

SaNtO
Liczba postów:22,900 Reputacja: 1,296
04-02-2008, 20:07 #28
moze mi ktos powiedziec czemu linki z youtube wysylane przez gg mi nie otwieraja zadanego filmu? zawsze wyskakuje mi ze takiego nie ma. a jak klikam na link naprzyklad na forum to wchodzi normalnie.

dodam że mam już opere wiec nie zalecajcie zmieniac firefoxa Wink



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

pasiasty81
Liczba postów:3,288 Reputacja: 1
04-02-2008, 20:09 #29
hehe ;]

wklej tutaj numer zainstalowanej wersji Opery oraz dokladnie tresc linka yt, ktory otrzymales z gg. inaczej nie mozemy Ci pomoc. Choc ja zadnych tego typu problemow nigdy nie mialem.



"Kto powie, że wypełnione szalikowcami trybuny to nie jest miejsce duchowej głębi - niefortunnie powie" (J. Pilch)

SaNtO
Liczba postów:22,900 Reputacja: 1,296
04-02-2008, 20:12 #30
zrobiłem test: otworzylem link na forum http://pl.youtube.com/watch?v=O8r-4GWKKlo otworzył się, wkleiłem go sobie na gg i się nie otworzył



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

pasiasty81
Liczba postów:3,288 Reputacja: 1
04-02-2008, 21:06 #31
Tez go sobie wkleilem w gg. Otwiera sie bez problemu.



"Kto powie, że wypełnione szalikowcami trybuny to nie jest miejsce duchowej głębi - niefortunnie powie" (J. Pilch)

SaNtO
Liczba postów:22,900 Reputacja: 1,296
04-02-2008, 21:08 #32
no a u mnie nie dlatego pytam co się dzieje?



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

pasiasty81
Liczba postów:3,288 Reputacja: 1
04-02-2008, 21:11 #33
Dlatego prosilem, zebys podal wersje Opery, ktora masz zainstalowana

Poszukalem - problemem moze byc np. to, ze masz w systemie kilka profili uzytkownika i przez to blednie wykrywa Ci domyslna przegladarke.

Podobno uzytkownikom Opery, ktorzy maja taki problem, pomaga ten program:

http://www.download.net.pl/6495/DefaultBrowser/

Ale ja tam nie widze mozliwosci zaznaczenia Opery.



"Kto powie, że wypełnione szalikowcami trybuny to nie jest miejsce duchowej głębi - niefortunnie powie" (J. Pilch)

SaNtO
Liczba postów:22,900 Reputacja: 1,296
04-02-2008, 21:25 #34
mam Opere 9.24 i rzeczywiscie ona uzywa firefoxa bo uwaza ze jest lepszy ;] ja tez w tym programie nie widze opery..

czyli zalecenie-bezwględnie ustawic na wszystkich profilach Opere?



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

pasiasty81
Liczba postów:3,288 Reputacja: 1
04-02-2008, 22:47 #35
Tak. Z tego co zrozumialem, to powinna byc ta sama ustawiona na wszystkich profilach - inaczej sie pieprzy.



"Kto powie, że wypełnione szalikowcami trybuny to nie jest miejsce duchowej głębi - niefortunnie powie" (J. Pilch)

Dinth
Liczba postów:3,473 Reputacja: 0
04-02-2008, 22:52 #36
nowa wersja tego default browsera juz z obsluga Opery
http://windowsxp.mvps.org/defaultbrowser.htm



.

SaNtO
Liczba postów:22,900 Reputacja: 1,296
09-03-2008, 14:31 #37
znacie jakis (darmowy) skaner antywirusowy on line? bo dziwne rzeczy mi sie dzieja na kompie



haec habui dicere
Gdybym miał dwa życia oba oddałbym tylko Tobie
[Obrazek: 2iihgnm.jpg]

Merano
Liczba postów:1,487 Reputacja: 15
09-03-2008, 15:06 #38
SaNto, podskakiwałeś - to masz. Pawka ci przysłał konia trojańskiego i kontroluje Twój system. Wink



GarbuseQ
Liczba postów:449 Reputacja: 0
09-03-2008, 15:07 #39
Format c:, najlepszy skaner



Dinth
Liczba postów:3,473 Reputacja: 0
09-03-2008, 15:33 #40
cieszy cie to?



.






Skocz do: